כיצד לאסוף ולשמור ראיות בתביעת רשלנות רפואית

רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל אחד משלבי הטיפול הרפואי. במידה וכתוצאה מהרשלנות הרפואית נגרמו לכם נזקים שונים, הרי שעומדת בפניכם האפשרות להגיש תביעה ולדרוש פיצויים בהתאם. על מנת למקסם את סיכויי הצלחת התביעה, יש לאסוף ולשמור היטב את הראיות. במאמר זה נראה כיצד עושים זאת בדיוק

 

רשלנות רפואית – על מה ולמה?

כולנו, צעירים ומבוגרים כאחד, פונים בשלב כזה או אחר בחיינו לקבלת טיפול רפואי, הן טיפולים בשל מחלות רפואיות והן טיפולים אסתטיים, כאשר המטרה המשותפת לכל אותם הטיפולים הוא הרצון לצאת מהטיפול עם תחושה טובה כמובן, בריא יותר.

לצערנו, הטיפולים הרפואיים אינם תמיד מסתיימים כך, כאשר בלא מעט מקרים נגרמים נזקים שונים למטופלים וחלק לא מבוטל מהם כתוצאה של רשלנות של מי מאנשי הצוות הרפואית. כבודם של אנשי הצוותים הרפואיים מונח במקומם, אך מקרים כמו עומס יתר, הכשרה לקויה, חוסר תקשורת בין אנשי הצוות הרפואי ועוד, יכולים בהחלט לגרום למצב של רשלנות רפואית.

 

רשלנות רפואית – את מי תובעים?

במידה ונגרמו לכם נזקים במהלך הטיפול הרפואי ואתם מאמינים כי מקורם ברשלנות רפואית, הרי שעומדת בפניכם האפשרות להגיש תביעה ולדרוש פיצויים בהתאם. את תביעת הרשלנות הרפואית ניתן להגיש כנגד כל אחד מאנשי הצוות הרפואי שהתרשל בטיפול – טכנאי ציוד, אחות, רופא ועוד, כאשר האפשרות המקובלת יותר היא להגיש את התביעה כנגד המוסד הרפואי.

 

כיצד ניתן למקסם את סיכויי הצלחת התביעה?

על מנת למקסם את סיכויי הצלחת התביעה, יש לדאוג לאלמנטים הבאים:

 

פנייה לעורך דין רשלנות רפואית

עו"ד רשלנות רפואית הוא הגורם המקצועי אליו עלינו לפנות במקרים של רשלנות רפואית, שכן באמצעות הידע והניסיון שלו, הוא יוכל לבחון היטב את המקרה, להחליט האם אכן קיימת עילת תביעה ולבסס כתב תביעה ברור וחד משמעי.

 

איסוף ראיות

בכדי לסייע לעבודתו של עורך הדין ולבסס את עילת התביעה מעל לכל ספק, יש לדאוג לאיסוף ראיות מתהליך הטיפול הרפואי שעברתם. ראיות אלו יכולות להיות צילומים, הקלטות, תיק רפואי, עדות עד מומחה, מחקרים רפואיים / מדעיים ושאר מסמכים רפואיים רלוונטיים.

 

כיצד לאסוף ולשמור ראיות בתביעת רשלנות רפואית

אנשים רבים לא תמיד מודעים אלו מסמכים רפואיים יכולים לשמש כראיה ואלו לא. ולכן, ההמלצה הרווחת היא לאסוף ולשמור את כלל המסמכים הרפואיים הנוגעים למקרה, לרבות ההיסטוריה הרפואית שלכם. על מנת לאסוף ולשמור היטב את כלל הראיות, תוכלו להיעזר בשירותיו של עו"ד מקצועי ומנוסה ולמנות אותו כמיופה כח שלכם, כך שיוכל לפעול בשמכם.

 

לסיכום

במידה ונגרמו לכם נזקים שונים כתוצאה מטיפול רפואי רשלני, הרי שעומדת בפניכם האפשרות להגיש תביעת רשלנות רפואית ולדרוש פיצויים בהתאם. על מנת למקסם את סיכויי הצלחת התביעה חשוב ומומלץ לאסוף ולשמור ראיות (צילומים, הקלטות, מסמכים רפואיים ועוד) ולהיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה, אשר גם יסייע לכם לאסוף ולשמור את כלל הראיות והמסמכים הרפואיים הרלוונטיים.

תביעת רשלנות רפואית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הבלוג
Labor Act 2018 (work orders): the main measures

Emmanuel Macron had announced during the presidential campaign, he intends to reform the labor code by going beyond the Labor Law. This law, Myriam El Khomri, was adopted by the National Assembly on

עורך דין תאונות
עריכת דין
5 סיבות לקחת עורך דין תאונות עבודה

כמו בכל מקום אחר, גם במקומות העבודה תאונות עלולות להתרחש באופן בלתי צפוי, ולהותיר את העובדים פצועים ולא בטוחים בזכויותיהם. במצבים כאלה, העסקת עורך דין תאונות עבודה הופכת חיונית אם