2 מקרים נפוצים של רשלנות רפואית כתוצאה מאבחון שגוי של רופא המשפחה

בתקופה האחרונה אנו עדים לצערנו ללא מעט מקרים שעולים ברחבי התקשורת שעוסקים ברשלנות רפואית. אם לדייק, מדובר במקרי רשלנות רפואית שבאו לידי ביטוי כתוצאה מאבחון שגוי של רופא משפחה. מקרים אלו הובילו לתוצאות קשות ביותר והדבר גרם לנו להבין שיש צורך להעלות את הנושא למודעות בקרב הציבור, כדי לפקוח עיניים ולתת מקום לתחושות הבטן שלכם, הקוראים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר ששמענו שקרוב משפחה שלנו נכנס לסטטיסטיקה ואובחן באופן שגוי על ידי רופא המשפחה. יש לציין כי מדובר באדם בריא בדרך כלל שהגיע לרופא עם טענות מאוד ברורות. כאלו שיכלו להוביל את הרופא ברגע להבין כי יש צורך בביצוע בדיקות נוספות. לצערנו, הרופא זלזל בטענותיו של המטופל, קרוב המשפחה שלנו והוא אבחן אותו באבחון שגוי. הדבר הוביל לעוגמת נפש והחמרה רפואית במצבו.

כששמענו שאנחנו לוקחים חלק בסטטיסטיקה, הבנו שאנחנו צריכים לכתוב על כך מדריך מעמיק שיאפשר לאנשים להיות מודעים לנושא ולשאול את עצמם בכל פעם שהם מגיעים לרופא משפחה: האם ניתן לי המענה המתאים?

 

מקרים נפוצים של רשלנות רפואית כתוצאה מאבחון שגוי של רופא המשפחה – מספר 1

המקרה הראשון אירע ללא מעט אנשים שפנו אל רופא המשפחה שלהם בטענות שיש להם כאבי בטן חריגים. אנו יודעים כי זהו מקרה נפוץ ביותר בגלל שקראנו לא מעט תביעות שהוגשו בנושא זה על ידי מטופלים. מסתבר שלא פעם, אנשים פנו אל הרופא בטענה שהם סובלים מכאבי בטן והם קיבלו המלצה לטיפול קל באמצעות תרופות.

אם רק היו שולחים אותם לבדיקת אולטרסאונד פשוטה, היו מאבחנים ברגע שהם סובלים מאבנים בכליות. מצבים אלו גרמו ללא מעט אנשים לפנות אל עו"ד לענייני רשלנות רפואית באבחון  כדי לבדוק פרטים אודות תביעה בנושא.

 

מקרים נפוצים של רשלנות רפואית כתוצאה מאבחון שגוי של רופא המשפחה – מספר 2

המקרה הנפוץ ה – 2 קרה ללא מעט נשים שהגיעו אל רופא המשפחה בטענה שהן סובלות מכאבים חזקים ברחם לפני הווסת, במהלכה ואחריה. רופאי משפחה רבים הסבירו למטופלות שאלו כאבים טבעיים. בסופו של דבר התברר, שאם רק היו נשלחות לבדיקות מעמיקות והיה נעשה אבחון בנושא, היה מתגלה שהן סובלות מסרטן הרחם.

 

חושבים שאתם צריכים לתבוע על רשלנות רפואית באבחון?

אם אתם סבורים שגם אתם עברתם הליך של רשלנות רפואית באבחון אצל רופא משפחה, אל תתמהמהו. תערכו חיפוש עוד היום אחר עורך דין מומלץ ברחבי הרשת. אתם יכולים לבדוק פרטים אודות עורך דין כזה באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המקרים הנפוצים ביותר של רשלנות רפואית באבחון. מאחלים לכם שלא תדעו רשלנות.

רשלנות רפואית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוד דיני עבודה
עורך דין דיני עבודה
מתי צריך עורך דין לענייני גביית חובות?

בכל הנוגע לניהול כספים וניהול עסק, אחד ההיבטים המאתגרים ביותר יכול להיות התמודדות עם חשבוניות שלא שולמו וחשבונות בפיגור. במקרים מסוימים, עסקים עלולים למצוא את עצמם במצב שבו הם אינם