האם עורך דין פלילי הוא האדם שאיתו אתם צריכים להתייעץ?

למרות שכולנו רגילים לחשוב על עצמנו בתור אנשים, בסך הכול, טובים, שומרי חוק וכאלה שלא פוגעים באף אחד, בפועל זה לא תמיד נכון. כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו בסיטואציה שלא פשוט להתמודד איתה מכל מיני בחינות, מה שמוביל אותנו גם להתנהגויות שלא היינו מאמינים על עצמו. לדוגמא, אדם שנקלע למצב כלכלי קשה ורואה שאין לו איך להאכיל את ילדיו יכול לבחור, פעמים רבות, בדרך כל עבירה על החוק והכול במטרה להביא כסף הביתה בסוף היום. כך קורה לא פעם שאנשים מתחילים לסחור בהיקף כזה או אחר בסמים או שהם עוברים כל עבירה פלילית אחרת. נתפסתם? חושבים מה תוכלו לעשות בנידון ואיך בכל זאת תוכלו לפעול למען צמצום העונש שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. זה קורה להרבה אנשים, איש לא תכנן למצוא את עצמו בסיטואציה הזאת ובסופו של דבר כולנו זקוקים לעזרה. לכן, רגע לפני שאתם מגיעים לחקירה במשטרה ועונים על כל השאלות מתוך לחץ, מפילים את עצמכם ופוגעים בהמשך התהליך, אנחנו מציעים לכם לפנות לעורך דין פלילי: https://www.ordanlaw.co.il.

 

צריכים להתייעץ

מדוע עורך דין פלילי הוא הכתובת?

 

עורך דין פלילי הוא אותו אדם שמתעסק בכל מה שקשור למשפט הפלילי במדינה. לכן, בין אם אתם מואשמים בעבירה כמו סחר בסמים, זקוקים לסיוע בנושא של שחרור ממעצר, נמצאים בהליכי שימוע או שאתם מתמודדים עם כל סוגיה מורכבת אחרת, עו"ד פלילי הוא האדם שלכם. מעבר לעובדה שהוא למד משפטים, הוא גם עשה התמחות בתחום הספציפי של המשפט הפלילי במדינה וזה אומר שלא חסר לו ידע. מה שכן, חשוב להבין שיש הבדל בין ידע ובין ניסיון ומשמעות הדברים היא שלא כל עו"ד שלמד את התחום יכול גם לתת לכם שירות מקצועי ויעיל. המטרה של עוה"ד היא לא רק "לכבות שריפות" עבורכם אלא לתדרך אתכם בצורה כזאת שתימנעו מטעויות מיותרות. זה לא משנה מה עשיתם ובמה אתם מואשמים, כי בכל מקרה, אם יעמוד לצידכם עורך דין פלילי מקצועי באמת שייצג אתכם בכל מצב, ניתן יהיה למזער את העונש הצפוי לכם.

 

איך תדעו שאתם בוחרים בעוה"ד הטוב ביותר?

 

כל אדם שמוצא את עצמו מואשם בעבירה פלילית כזו או אחרת רוצה להבטיח שמי שידאג לאינטרסים שלו יהיה עורך הדין הטוב ביותר. לכן עולה השאלה איך בכל זאת בוחרים איש מקצוע מוביל? והאם האדם שאליו נפנה יסייע לנו בצורה מושלמת? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לברר כמה שיותר פרטים, בנחת ובסבלנות, אודות עורכי הדין שנראים לכם רלוונטיים. האם משרד עורכי הדין שאליו אתם פונים היום קיים כבר שנים? האם מדובר על משרד שנחשב לטוב, מקצועי ואמין? מה תהליך העבודה ואיזה סוג של שירות מציעים לכם במשרד עורכי הדין? בנוסף לכך, חשוב להבין שכאשר מדברים על עורך דין פלילי מדברים על שירות שלעיתים יש בו לחץ ודחיפות. משמעות הדברים היא שאם תפנו אל עו"ד שלא יוכל להיות זמין עבורכם בין הפגישות המסודרות במשרד שלו, לא בטוח שהוא יתאים לכם. לעומת זאת, אם תהיה לכם ידיעה ברורה שלא משנה מתי תחפשו את עורך הדין שלכם כי בכל מקרה תקבלו מענה, תשובה ועצה, הרי שאתם במקום הנכון. שימו לב, מבחינת שכר הטרחה של עוה"ד, שלא תמיד המחירים זהים בין עורכי הדין השונים. השאלה כמה תשלמו תלויה לא רק בעורך הדין אלא גם בסוגיה שבה אתם מעורבים ולכן כל מקרה נבדק לגופו.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הסכם גישור
עורך דין
גישור משפטי – יותר טוב מבית המשפט!

בין אם מדובר בהליך פרידה וגירושין או פירוק של חברה בין שותפים, הליך גישור משפטי מהווה את הדרך הטובה ביותר לסיום ההליכים והימנעות ממאבק משפטי סבוך.   גישור משפטי –

כלי תחבורה
עורך דין ביטוחים
האם פרמיית הביטוח עולה לאחר תאונת דרכים?

תחום ביטוחי הרכב הינו תחום מורכב, וכולל מרכיבים רבים בחובו. חלקם מסוג ביטוחי חובה וחלקם ביטוחי רשות. חובתו של כל בעל רכב לרכוש ביטוח חובה, מכיוון ישנו איסור להשתמש ברכב