פספורטקארד: כל המידע

שוקלים לרכוש ביטוח נסיעה לחו"ל אצל חברות הביטוח המובילות?

כל הפרטים על פספורטכארד, החברה שנכנסה לשוק הישראלי ולעולם הביטוחים בשנת 2011, ומאז כבר הכול היסטוריה.

עם היכנסה לשוק הישראלי, החברה הציגה מוצרי ביטוח ייחודיים וחדשים. בואו נדבר על זה.

אם אתם מחפשים אחר חברת ביטוח דרכה תוכלו לרכוש ביטוחי בריאות או ביטוחי נסיעה לחו"ל, הגעתם למקום הכי מדויק שיכולתם לדמיין. אתם מוזמנים להכיר את החברה פספורטכארד, שהציגה בשנת 2011 את אחד הרעיונות החדשניים שראינו כאן בענף הביטוח. מה ההבדל בין החברה לחברות אחרות? כל הפרטים על ביטוחי בריאות וביטוחי נסיעה לחו"ל בשנת 2020: איפה הכי כדאי לרכוש ביטוח?

 

ככה רוכשים ביטוחי בריאות ונסיעה לחו"ל ב-2020

אם לא יצא לכם לשמוע על החברה פספורטכארד, מדובר בחברה שהטמיעה בענף הביטוחים בישראל שינוי חיובי משמעותי. החברה חדרה לשוק הישראלי בשנת 2011, במקביל לכך שהציגה עם היכנסה לשוק הישראל מוצר ביטוח חדש לחלוטין.

אם עד היום לקוחות שהיו מבוטחים בביטוח בריאות בינלאומי היום צריכים לשלם מכיסם על טיפולים רפואיים במקרה הצורך, הרי שחברת פספורטכארד שינתה את זה לחלוטין. כיום, מבוטחי החברה אינם משלמים מכיסם הפרטי על טיפולים רפואיים ואחר כך תובעים את כספם. כיום, המבוטחים למעשה משלמים על הטיפולים הרפואיים דרך גרטיס אשראי מגנטי לכל דבר.

 

מה היתרון המשמעותי בשיטת פספורטכארד?

זה למעשה מונע את כל אותן בירוקרטיות הכרוכות בתביעת הכסף חזרה לאחר ההסתייעות בטיפולים רפואיים. אז אם נדייק במילים את מה שאנחנו אומרים כאן, למעשה שם החברה " פספורטכארד" הלך ונהפך עם השנים למושג בעולם הביטוחים.

המושג פספורטכארד למעשה מעיד על שירות מסוים שהמבוטח נהנה ממנו. אותו שירות של כרטיס אשראי מגנטי אשר ניתן בעזרתו לשלם על הטיפולים הרפואיים במדינה זרה באופן ישיר. כמובן, שאם חס ושלום מבוטחי החברה מסתבכים בתקרית רפואית כלשהיא בחו"ל, הם יוכלו לנצל את המוקד הטלפוני לשימושם בכל זמן ובכל עת.

 

לא קיים בכלל שימוש בכספי המבוטח למטרת טיפול רפואי

חשוב לדעת, למעשה שיטה זו פוטרת אתכם מהתשלומים של דמי שימוש עצמי מכל סוג ובכל סכום כזה או אחר. אם דרך חברות ביטוח אחרות אתם תצטרכו לשאת בעלויות של טיפולים רפואיים, דמי שימוש עצמי, ואחר כך גם תצטרכו להתעסק עם התביעה חזרה של כספכם, דרך חברת פספורטכארד דרך העבודה היא אחרת לגמרי.

אתם לא תצטרכו לעסוק כלל בכל מה שקשור לתביעת כספכם חזרה, מאחר שאתם כלל לא משתמשים בכסף שלכם על מנת לקבל שירותים רפואיים. הגיוני, לא? אם אתם לא משתמשים בכספכם במקרה של תקרית רפואית בחו"ל, אפילו לא יהיה מה לתבוע חזרה! צריכים ייעוץ נוסף? מומחי הביטוחים של החברה ממתינים לפנייתכם, בהצלחה!

מטוס ומזוודה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נגרם נזק פיזי בעבודה
עריכת דין
נגרם לי נזק פיזי בעבודה – האם עלי לתבוע?

נפגעתם או נפצעתם בעבודה? חשוב להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי וזאת על מנת למצות את הזכויות שלכם כנפגעים ולטפל בעצמכם כדי שתוכלו לחזור לתפקוד מלא מהר ככל הניתן, או לפצות

בית
עורך דין מקרקעין
5 טעויות נדלן שיכולות לעלות לכם ביוקר

המאמר הבא נועד לעזור לכם להימנע מטעויות בעסקאות נדל"ן כדי שתחכימו ותלמדו כבר מטעויות שרבים וטובים ממכם עשו לפניכם ולא תפוצצו עסקאות נדל"ן שחשובות לכם. אז עסקאות נדל"ן הן עסקאות