מה זה איזון משאבים בין בני זוג בגירושין

אחוז הגירושין במדינת ישראל הוא אחוז גבוה מאוד, ולא מעט זוגות מוצאים את עצמם מגיעים למדרגות הרבנות על מנת להסדיר את הליך הגירושין ביניהם. בין אם מדובר על גירושין שמתקיימים שנים ספורות לאחר החתונה, ובין אם מדובר על גירושין שמגיעים אחרי שנים ארוכות של נישואים מאושרים – כל הליך גירושין כזה מביא איתו לא מעט משמעויות שצריך להכיר מראש.

אחד הדברים שקשורים בהליך הוא איזון משאבים בין בני זוג בגירושין, ולכן כדאי שנכיר אותו קצת יותר טוב.

 

איזון משאבים בין בני זוג בגירושין – לכל מה שקשור ברכוש

הליך איזון משאבים בין בני זוג בגירושין הוא אחד ההליכים המרכזיים בדרך לכניסת הגירושין לתוקף. אופן חלוקת המשאבים ייקבע בהתאם להליך איזון משאבים בין בני זוג בגירושין, והוא מורה על כך שחלוקת הרכוש תהיה באופן שוויוני ביניהם – 50% לבעל ו-50% לאישה. הסדר זה רלוונטי גם במקרים של מוות של אחד מבני הזוג.

ההליך של איזון משאבים בין בני זוג בגירושין יהיה הליך רלוונטי אך ורק לזוגות שמעוניינים להתגרש, ולא ערכו ביניהם הסכם ממון או הסכם גירושין. במקרים שבהם אחד מההסכמים האלו נחתם ביניהם – הוא יהיה זה שיקבע את אופן חלוקת הרכוש, כפי שסיכמו ביניהם בני הזוג.

 

מה איזון משאבים בין בני זוג בגירושין אומר בפועל?

על מנת לבצע איזון משאבים בצורה טובה, יש לבצע הערכת שווי לנכסים ששייכים הן לכל אחד מבני הזוג בנפרד, והן לנכסים ששייכים לשניהם במשותף. על פי הערכת השווי הזו, ניתן לחלק את המשאבים באופן שוויוני ביניהם. הערכת השווי גם יכולה להצביע על הפרשים שקיימים בין שני בני הזוג, הפרשים שאותם יש לסגור באמצעות תשלום של בן הזוג האחד לשני.

 

מימוש של איזון משאבים בין בני זוג בגירושין

כדאי לבצע את ההליך בליווי של אנשי מקצוע כמו עורך דין גירושין. ברגע שבתמונה מעורב עורך דין גירושין, הוא יכול לדאוג לכך שהוא יתממש על הצד הטוב ביותר, ושכל אחד משני בני הזוג יצא מההליך עם כל מה שמגיע לו לקבל.

כמובן שתקשורת טובה שמתקיימת בין שני בני הזוג המתגרשים יכולה לסייע רבות להליך, שכן שיתוף הפעולה בינם לבין אנשי המקצוע יכול לקדם את העניין, ולסגור את נושא הגירושין במהרה.

 

עוד יתרונות של עורך דין גירושין

בזמן הליך הגירושין, הנוכחות של עורך דין גירושין היא חשובה ביותר. עורך הדין מביא איתו ניסיון רב שנים, מקצועיות רבה, והיכרות מעמיקה עם כלל הפרטים הקטנים ביותר של הליך הגירושין, ולכן הוא יכול לסייע לכל אורכו.

חשוב לבחור בעורך דין גירושין מקצועי ומומלץ, על מנת להבטיח שתוכלו לקבל את כל היתרונות האלו ולהנות מהם, בדרך לחיים החדשים שלכם. שיהיה בהצלחה!

גבר ואישה מסתכלים לאופק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כריות אוויר לאחר תאונה
עורך דין
בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הן עניין שכיח למדי במדינת ישראל. לצערנו, אנשים רבים מוצאים את עצמם מעורבים בתאונות דרכים שונות, בין אם בתור הולכי רגל ובין אם בתור נהגים. למרבה הצער, לא

כלי תחבורה
עורך דין ביטוחים
האם פרמיית הביטוח עולה לאחר תאונת דרכים?

תחום ביטוחי הרכב הינו תחום מורכב, וכולל מרכיבים רבים בחובו. חלקם מסוג ביטוחי חובה וחלקם ביטוחי רשות. חובתו של כל בעל רכב לרכוש ביטוח חובה, מכיוון ישנו איסור להשתמש ברכב

מה שחשוב לדעת בנקים ראשית
כללי
עורך דין בנקים – מה שחשוב לדעת

הרבה מאוד אנשים רואים את עצמם בעמדת נחיתות מול הבנק שלהם, ובמיוחד כאשר הם נמצאים במצב כלכלי קשה. לא כל אלו ש"תקועים בבור" מבחינה פיננסית, יכולים לאבחן באמת מתי הזכויות

ייעוץ משפטי
משפט
הכרה בטחורים כפגיעת מיקרוטראומה בעבודה

מיקרוטארומה הוכרה במשפט הישראלי כעילה לתביעת המעסיק, כחלק מנושא של תאונת עבודה. המיקרוטראומה לא מוגדרת בחוק כתאונת עבודה, אך ישנם תקדימים שמכוחם היא מוכרת ככזו בפועל. מהי בדיוק מיקרוטראומה וכיצד