איך להיזהר מקניית דירה שנמכרת פעמיים

מלבד הסכנה שברכישת דירה הנמכרת פעמיים, ישנן סכנות נוספות אשר עשיות לצוץ בבואכם לרכוש דירה. אז כיצד נזהרים מסכנות אלו ב-2020? אתם מוזמנים לקרוא ולהפנים: ככה רוכשים דירה ונמנעים מהסתבכות כזאת או אחרת.

אפשר להניח שבטח כבר קראתם לא מעט מידע בכל מה שקשור לרכישת דירה, ואפשר גם להניח שכבר החלטתם לשכור את שירותיו של עורך דין מומלץ בדינים אלו. למעשה, עוד לפני שתסתייעו בשירותיו של עו"ד עבור רישום זכויות בטאבו, יהיו כהנה וכנה נושאים הדורשים את בדיקתכם. לפני שנדבר על הסכנות הפוטנציאליות הכרוכות ברכישת דירה, בואו נשאל את השאלה: כיצד יודעים שהדירה אינה נמכרת פעמיים? כלומר, איך נדע שהדירה לא נמכרת גם לנו וגם לאדם אחר?

 

מוודאים שהדירה אינה נמכרת לנו פעמיים

שמעתם את המושג רישום זכויות בטאבו ולא הבנתם במה בדיוק מדובר? בואו נסביר מה צריך לדעת בנושא זה. בכדי לדעת בוודאות שהדירה אינה נמכרת לכם פעמיים, יהיה עליכם לוודא אל מול עורך דין את זכויות הרישום בטאבו של הנכס.

בכל מקרה, בין אם אתם רוכשים בית פרטי, דירת מגורים, דירה להשקעה או אפילו מחסן, אתם חייבים לוודא אל מול עורך הדין ואל מול הרישומים הרלוונטיים את הנושא הזה של זכויות בטאבו. ללא ווידוא של זכויות בטאבו על הנכס, אתם לעולם לא תדעו למעשה מי הוא הבעלים החוקיים של הנכס, מי מוכר לכם את הנכס וכדומה. נעבור הלאה, בואו נדבר על מחסנים אשר עוברים הסבות לדירות מגורים. האם כדאי להישמר מאלו? אולי בכלל מדובר במציאות שכדאי "לחטוף"?

 

מחסנים שעברו הסבה לדירת מגורים: כדאי לרכוש דירות כאלו?

מקרים שבהם אנשים רוכשים דירות מגורים, מבלי לדעת שמדובר בכלל במחסנים שעברו הסבה לדירת מגורים. היכן זה נפוץ מאוד? נכון, בתל אביב תוכלו למצוא לא מעט דירות אשר עברו הסבה ממחסן לדירת מגורים.

בשורה התחתונה, אנחנו ממש לא מתכוונים לכך שהדירות האלו לא כדאיות לרכישה. אם אתם מסופקים מהעבודה ומהשיפוצים שבוצעו בדירה בכדי להסב אותה למצב שהיא נמצאת בו כיום, זה בהחלט סוגייה שלכם ועניין שלכם. יחד עם זאת, אנחנו ממליצים, עד כדי מפצירים בכם לברר אל מול הרשויות כי הדירה אכן עברה הסבה כחוק. ישנם חוקים ותקנות שונות אשר קובעים וקובעות את אמות המידה עבור נכסים למטרת מגורים.

 

עו"ד מקרקעין ונדל"ן לייעוץ לפני רכישת דירה וליווי משפטי

בין אם אתם שוכרים את שירותיו של עורך דין כזה או אחר, אנו ממליצים תמיד על פגישת ייעוץ ראשונית עם אותו עורך דין. בעוד שרבים מאיתנו יעדיפו לשכור את שירותיו של עו"ד מקרקעין עבור ליווי במהלך רכישת דירה, חלקנו האחר יעדיף לעשות זאת לבד.

מי צודק ומי טועה? כל אחד ודרכו, אבל חובה לזכור שרק באמצעות סיוע של עו"ד ניתן לרכוש דירה ולהיות מכוסים מכל כיוון, לדעת שעשיתם הכול נכון וקורקטי.

בהצלחה!

בית שנמכר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאזניים
עורך דין
המדריך המלא לחילוץ ילדים לאחר תאונת דרכים

אין ספק שאחד מהדברים הנוראיים ביותר שעלולים לקרות לכולנו בחיים זה תאונת דרכים, והעניין הופך לעוד יותר נוראי כאשר מדברים על תאונה שמעורבים בה ילדים. איך מחלצים ילד מתאונת דרכים

תאונת דרכים
עורך דין תעבורה
כל מה שצריך לעשות לאחר תאונת דרכים

לא פעם אנו שומעים על אנשים שעברו תאונת דרכים וגילו שאין להם מושג מה עליהם לעשות. מדובר בסיטואציה הגיונית בסך הכול. שכן, אף אחד לא מלמד אותנו בבית הספר היסודי,

עורך דין רשלנות רפואית
כך תתמודדו עם אירוע רשלנות רפואית

אירועי רשלנות רפואית עלולים להביא לתוצאות הרסניות עבור החולים ובני משפחותיהם. התמודדות עם אירוע רשלנות רפואית יכולה להיות מערערת, לכן חשוב מאד להבין מראש את הצעדים שעליכם לנקוט במקרה כזה.