כיצד להימנע מתביעה לאחר תאונת פגע וברח

תאונות פגע וברח, בהמשך לכול שאר סוגי התאונות, לצערנו מתרחשות בתדירות גבוהה ולוקחות את חייהם, או את חייהם כפי שהכירו, של המעורבים בה. אנשים אשר נוהגים בצורה רשלנית מתעסקים בטלפון או אפילו עולים על ההגה לא כשירים מבחינת שכרות ועייפות לדוגמא, מסכנים את חייהם של כול המעורבים. תאונות פגע וברח הן תאונות מאוד מורכבות וסביר שאם הייתם מעורבים באחת כזאת, תרצו להימנע מתביעה, כיצד עושים זאת?

 

תאונות פגע וברח

תאונות פגע וברח יכולות להיות בכול מיני דרגות חומרה של נזק החל מהרג של אדם אחר ועד לתאונות עם נזק קל יותר כדוגמת פגיעה קלה ברכוש. בכול מקרה, תאונה תחשב תאונת פגע וברח אם האחראי לתאונה, או אחד המעורבים בה, פגע ברכב אחר, באם או ברכוש אחר, ולאחר מכן ברח. בעצם המשמעות היא שהוא בורח מהאחריות ומהעונש שלו מתוך אמונה כי לא יתפסו אותו והוא יחמוק מכול השלכה.

 

תביעה בגין תאונות פגע וברח

לאחר כול תאונה שמתרחשת ההשלכות יכולות להיות שונות לגמרי אך תאונות רבות מגיעות לבית משפט לכדי תביעה. כאשר מדובר בתביעה בגין תאונת פגע וברח יש שני חלקים לאירוע אשר מתייחסים אליהם ובגינם גם יכול בעצם לעמוד לדין האדם שפגע וברח.

  • ביצוע העבירה – ראשית, העמידה לדין היא על עצם ביצוע העבירה שבכלל גרמה לכך שהייתה תאונה או בגין ההשלכות שלה. לדוגמא, התעסקות בטלפון, נהיגה בשכרות, עקיפה לא חוקית או פשוט הריגה כתוצאה מאחריות של נהג אחר בכלל, כלומר יכול להיות שאם הנהג לא היה בורח הוא כלל לא היה עומד לדין.
  • בריחה – החלק השני הוא המאפיין המיוחד בעצם של תאונות פגע וברח והנהג אשר עשה זאת בעצם עומד לדין גם על ההפקרה ואי הדיווח על מה שקרה. מתוך הבנה שהיה נדרש להגיש סיוע, לקרוא לעזרה או לדווח למשטרה, הבריחה היא עבירה בפני עצמה ולעיתים אף יכולה להיות חמורה הרבה יותר מהחלק הראשון.

 

הימנעות מתביעה לאחר תאונת פגע וברח

בסופו של דבר, אם הגעתם לכדי מעורבות בתאונת פגע וברח, ויש לכם רצון להימנע מתביעה על מנת לצמצם את חומרת העונש לדוגמא או להימנע מאי הנעימות, הכתובת שלכם הוא כמובן עורך דין תעבורה. סיוע משפטי וליווי מקצועי הם בדיוק מה שנדרש לכם על מנת להימנע כמה שאפשר מהשלכות משפטיות על מה שאירע, בייחוד שתאונות פגע וברח יכולות להגיע עד כדי עונשים חמורים מאוד, כמובן כתלות במאפייני ובפרטי התאונה.

לאחר תאונת פגע וברח, חשוב מאוד ליצור קשר עם עורך דין אשר ייצג אתכם במהלך כול המשפט או ההקדמה למשפט. ברור כי לעומתכם יש לו סיכוי ויכולות גבוהות יותר למנוע מכם להיות מעורבים בתביעה בנושא.

עורך דין תעבורה

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין שמעון האן
עורך דין
איך עובדת תביעת דיבה

בעידן הדיגיטלי של היום, שבו המידע מתפשט במהירות וניתן לחלוק דעות בלחיצת כפתור, ההגנה על המוניטין של האדם הפכה להיות חיונית מתמיד. תביעות לשון הרע מספקות לאנשים פרטיים מנוס משפטי

הבלוג
Labor Act 2018 (work orders): the main measures

Emmanuel Macron had announced during the presidential campaign, he intends to reform the labor code by going beyond the Labor Law. This law, Myriam El Khomri, was adopted by the National Assembly on

בית קטן ומחשבון
טיפים
איך לקבוע את עלות ועד הבית?

ועד הבית הוא הגוף המייצג של כלל הדיירים שנמצאים בבניין משותף. כחלק מתחומי האחריות שיש לועד הבית, הוא צריך לקבוע את גובה דמי התשלום החודשיים בעבור אחזקה וטיפוח של כלל