כמה עולה ייעוץ עם עורך דין משפחה

כל איש משפחה יוכל להעיד על עצמו שהגרעין המשפחתי הוא לב ליבו וכל תכלית חייו. דיני משפחה נוגעים בנושאים הרגישים ביותר לאדם, בצמתים המורכבים ביותר של החיים. לא מדובר רק בעורך דין לענייני גירושין, שכן תחום דיני המשפחה מאגד בתוכו מגוון רחב של נושאים, כמו צוואה, אימוץ ואומנה, הסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך ועוד. לכל ייעוץ וייצוג ישנו התעריף שלו בהתאם לפרמטרים קבועים, ובמאמר זה נסקור את המחירונים השונים. 

 

הייעוץ הראשוני

בשל העובדה הברורה מאליה שכל מקרה העוסק בדיני משפחה צריך להיאמד לגופו, יש לברר מול מספר עורכי דין שתחום התמחותם תואם את סט הכלים הנדרש להתמודד עם המקרה שלכם. אם מצבכם דורש ייעוץ עם עורך דין משפחה ישנו טווח מחירים סטנדרטי לעלויות של פגישות ייעוץ כדי להבין את התמונה הגדולה מול עורך הדין הפוטנציאלי.

שיחת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, תעלה לרוב בין 850-1500 שקלים, לא כולל מע"מ עבור שעת ייעוץ. מחיר גבוה מכך הוא מופרך ואין כל סיבה לשלמו. יש לציין, כמובן, שישנם עורכי דין שאינם גובים תשלום בגין ייעוץ ראשוני כלל, בדרך כלל באופן טלפוני.

 

גודל המוניטין משפיע על עלות הייעוץ

באופן טבעי, ככל שנותן השירות נחשב לאיש מקצוע איכותי ומוצלח, כך ירשה לעצמו לגבות תשלום גבוה יותר בעבור שירותיו. קל וחומר, אם השירותים כוללים ייעוץ משפטי צמוד. מדובר בתהליך ארוך ולעיתים מייגע, ולכן יש לבחור בקפידה את עורך הדין שילווה אתכם בדרך המורכבת שלפניכם.

מחיר הייעוץ הראשוני נחשב זעום, בוודאי ביחס להוצאות הכרוכות בהליך המשפטי שבפתחכם. ההבדלים בין עורך דין כזה או אחר יהיו של כמה מאות שקלים בודדים. לכן, אם קיבלתם המלצה על ייעוץ עם עורך דין משפחה איכותי, מדובר בהשקעה שתחזיר את עצמה.

 

החיבור האישי חשוב מאין כמוהו

בפגישת הייעוץ תכירו את עורך הדין שעומד מולכם, תשמעו מעט על פועלו ותגבשו אסטרטגיית פעולה אופטימלית להתמודדות עם האתגרים הצפויים לכם.

אם מצאתם עורך דין משפחה שיצר אצלכם אמינות, משרה ביטחון ואסרטיביות, שמבטיח להילחם עבורכם כתף אל כתף עד שתשיגו את מטרותיכם, כנראה שהוא האיש הנכון למשימה. בעוד ההוצאות המשפטיות יהיו גבוהות כמעט בכל תרחיש, עלות הייעוץ קריטי להמשך הדרך ולבחירת עורך הדין הנכון עבורכם.

 

אל תפעלו על דעת עצמכם

המשברים בהם עוסקים עורכי דין משפחה, הם בעלי פוטנציאל הרס גדול שעלול להשפיע לצמיתות על חייהם של לקוחותיהם. אם אתם נמצאים בעיצומו של סכסוך משפחתי, הליך גירושין קשה, תהליך אימוץ מרגש אך סבוך בירוקרטית וחוקית- אל תנסו לצלוח אותם בכוחות עצמכם. ייעוץ עם עורך דין משפחה הוא קריטי מאין כמוהו, ומדובר בכמה מאות שקלים שעשויים לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

ייעוץ עם עורך דין משפחה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילד בין שני מבוגרים
טיפים
גישור לפני גירושין: כל מה שצריך לדעת

עומדים בפני גירושין ופרידה? ובכן, אל תמהרו לפנות לערכאות משפטיות. באמצעות גישור לפני גירושין ניתן להגיע להסכמות ובכך לחסוך הליך משפטי סבוך ומורכב. כל הפרטים – במאמר הבא. גישור לפני

פטיש
עורך דין
מתי ניתן לתבוע בגין רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית הן תביעות מורכבות. על עורך הדין להצליח להוכיח שהרופא, הסמכות המקצועית, עשה שגיאה שלא ניתן להסביר בתנאי העבודה הקשים של מערכת הבריאות הישראלית. תביעה מוצלחת בגין רשלנות

מלחמות ירושה
עורך דין צוואות וירושות
‏מלחמות ירושה: אל תגידו לי זה לא יקרה

מלחמות ירושה מתוקשרות של אנשי עסקים מרובי נכסים מספקות לנו הצצה לעולם המורכב והיצרי של הצוואות  והירושות. אבל, מלחמות ירושה אינן מנת חלקם הבלעדית של בעלי ההון, כל אחד מאיתנו