חתונה בצל הקורונה – כל המידע

אם לכולנו ברור משהו אחד, הוא שהשמחה אצלנו לעולם לא תגווע, לעולם לא נעצור מלרקוד ולצהול, להתחתן ולהתרגש, לבלות ולהתפנק. קורונה או לא קורונה, אנחנו נמשיך לחגוג בהתאם להוראות משרד הבריאות ותחת המגבלות השונות. המדריך המלא למתחתנים בצל הקורונה:

המתחתנים בצל הקורונה רוצים לדעת דבר אחד בעיקר – מה הן ההגבלות שקיימות הרגע על חונות ואירועים? ובכן, אתם מוזמנים לשבור את הכוס ולענוד את הטבעות האחד לשניים, ניתן ומומלץ להתחתן גם בצל הקורונה. לגבי המגבלות, התמונה הולכת ומשתנה מיום ליום, חוזרת חלילה ומשתנה שוב. אז בואו נדבר על מה שנכון לכתיבת שורות אלו.

 

מתחתנים בקורונה? זה מה שצריך לדעת ב2020

רגע לפני סיבובים בין אולמות אירועים בתל אביב וטעימות של אוכל, בואו נדבר על כמה טיפים חשובים בתקופת הקורונה. אם אתם מתחתנים בצל הקורונה, אתם צריכים לדעת שנכון לכתיבת שורות אלו, לא ניתן לערוך אירועים אשר כוללים יותר מ-20 מוזמנים ואורחים באוויר הפתוח.

אם אתם מעוניינים לקיים חתונה או לתכנן כל סוג אחר של אירוע, בכל מקרה תמיד יהיה כדאי לשקול גן אירועים לחיוב. מאחר שגני האירועים הם בדרך כלל פתוחים, תוכלו לקיים את האירוע תוך כדי צמצום פוטנציאל ההדבקה בקורונה.

 

הקפידו על הישמעות להוראות משרד הבריאות

חשוב לדעת, הוראות משרד הבריאות עשויות להשתנות ואכן משנות מעת לעת, ככה שתמיד יהיה חשוב לבדוק מה הן ההגבלות הנוכחיות על אירועים וחתונות. בצל הקורונה, אתם יכולים לערוך אירועים אמנם, אבל ההמלצה שלנו היא לערוך אותם תוך כדי ריחוק חברתי מסוים.

אנחנו יודעים, זוהי עצה מאוד מורכבת ומאוד לא פשוטה ליישום. מאחר שבאירועים כולנו מתודלקים באלכוהול, מחובקים ואוהבים, פוטנציאל ההדבקה עשוי להיות גבוה למדי. לכן, אנחנו מדגישים כי חשוב להישמע להוראות משרד הבריאות ולקיים אירוע עד 20 אנשים באוויר הפתוח. להזכירכם, עד לא מזמן, היינו תחת מגבלה של עד 50 אנשים לאירוע, מה שהפך את הכול להרבה יותר מורכב.

 

השוואת מחירים בין אולמות אירועים: חיסכון בעלויות בתקופת הקורונה

אם אתם מתכננים חתונה בצל הקורונה, אתם גם בוודאי מעוניינים לחסוך בעלויות עד כמה שניתן. מאחר שזה כך ומאחר שכל שקל חשוב בתקופה זו, יהיה כדאי להשתמש באפליקציות אשר ניתן להסתייע בהן בכדי לוודא הגעה של מוזמנים. אם תעבדו נכון ותדייקו את החתונה כמה שיותר, אין ספק שאתם תוכלו לחסוך בעלויות לא מבוטלות בכלל.

עוד כדאי לדעת לגבי חתונה בצל הקורונה, חשוב לבצע השוואת מחירים בין אולמות אירועים ובין אנשי מקצוע, בין חברות הפקות ועוד. אם ברצונכם לבצע השוואת מחירים לחתונה הכול כלול, גם את זה תוכלו לעשות בקליק. המלצה שלנו, הסתייעו באתר SAVE A DATE – הדרך שלכם לבצע השוואת מחירים לחתונה ולחסוך בכסף רב. הפורטל מרכז בתוכו צלמי אירועים ודיג'ייז, אולמות אירועים ודילים מומלצים של גני אירועים, גימיקים ואטרקציות לאירועים ועוד. בהצלחה!

 

איש עונד מסכה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב שחור
כללי
כיצד יראה שוק הרכב בישראל בשנת 2030?

איגוד יבואני הרכב יצא בתחזית לשנת 2030 על שוק הרכב בישראל. כיצד יראה פני העתיד בכל הקשור לתחבורה בישראל ולהיכן תוביל אותנו הטכנולוגיה העולמית בתחום הרכב? ואם חשבתם כי התחבורה

מזוודה עם כסף
עורך דין
אילו כספים מוגנים בחדלות פירעון?

אחד התנאים החשובים ביותר להצלחת הליך חדלות הפירעון וקבלת ההפטר, הוא שיתוף הפעולה המלא לאורך כל הדרך עם המערכת ורצון להשתמש בכל סכום כספי או דבר רכוש שהמערכת מאמינה שיקדמו