זכרון דברים למכירת דירה

בפעם הראשונה בחייכם אתם חושבים לקנות דירה ולהפסיק לשלם שכירות? אם כך, ברור מדוע אתם מתלבטים איך נכון יהיה לעשות זאת. אם יצא לכם לשמוע על מסמך כמו זכרון דברים שאנשים חותמים עליו, כדאי שתבדקו היטב במה מדובר לפני שאתם מקבלים החלטה סופית לגבי המסמך הזה.

 

לזיכרון דברים יש תוקף משפטי

הטעות הנפוצה ביותר שהרבה מאוד אנשים עושים במהלך קניית דירה, היא לחשוב שלמסמך זיכרון דברים אין תוקף משפטי. ההפך הוא הנכון, שכן מדובר על מסמך ששני הצדדים חותמים עליו ולכן, למרות שמדובר על מסמך קצר, יש לו תוקף מבחינת בית המשפט. זו גם הסיבה שבגללה כדאי לחשוב היטב האם אתם רוצים לחתום על מסמך כזה או לא, וזה נכון בין אם אתם המוכרים ובין אם אתם הקונים. למעשה, אנשים לא מודעים לכך, אך המסמך הזה מאוד מחייב מבחינה חוקית. אם אח"כ תרצו לסגת או לוותר על העסקה, יהיה לכם יותר קשה לעשות זאת אם כבר חתמתם על זיכרון דברים.

 

למה כדאי להתייעץ עם עורכת דין?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם יש לכם דילמה לגבי האפשרות של חתימה על הסכם זיכרון דברים. לא מעט אנשים עושים זאת ובאמת עסקאות הנדל"ן שלהם מסתיימות על הצד הטוב ביותר. כמו כן, יש אנשים שסבורים שזו הדרך היחידה להבטיח שהדירה באמת תהיה שלהם בסופו של דבר ולכן טבעי שתתעורר דילמה סביב האפשרות של חתימה על הסכם כזה. מעבר לכך שעכשיו אתם כבר מבינים שזיכרון דברים הוא לא הסכם שחובה לחתום עליו כשרוצים לקנות דירה, ניתן להבין מדוע יש לכם עוד שאלות בנושא. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לפנות לעו"ד שחיה ונושמת את התחום הזה. היא תוכל לבדוק כל מה שצריך אודות הדירה שאתם רוצים לקנות, כולל המצב שלה בטאבו, האם יש לגביה אזהרות שונות ומה מצבה החוקי. בהתאם לכל אלה תוכלו לקבל את ההחלטה האם אתם רוצים להמשיך בדרך לרכישת הדירה, האם אתם רוצים לחתום על זיכרון דברים או שאולי תרצו מיד לקנות אותה.

 

עוה"ד הנכונה לכם – כך תבחרו אותה

יצא לכם לשמוע עם לא מעט עורכות דין שעוסקות בתחום הנדל"ן ויש לכם דילמה ביניהן? רוצים לבחור עו"ד שיש לה לא מעט לקוחות מרוצים? חשוב לכם לברר כמה שנים היא עוסקת במקצוע? אם כך, אתם יכולים להיות בטוחים שאחרי שתעשו את כל הבירורים, תגלו שהכתובת הנכונה היא עו"ד יפית יוחפז. עוה"ד יוחפז מביאה איתה לא רק שנים רבות של ניסיון, אלא גם לא מעט לקוחות מרוצים. לכן, אם גם אתם, כמו אחרים, רוצים להבטיח שכל החוויה של רכישת הדירה תהיה טובה ובטוחה יותר, למה שלא תתקשרו עוד היום לקבוע פגישה?

קנית נכס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פְּשִׁיטַת רֶגֶל
עורך דין חדלות פירעון
מה ההגדרה המדויקת של חדלות פירעון?

הצ'קים לא מפסיקים לחזור? כרטיס האשראי כבר לא עובר? כל שיחת טלפון או הודעה בפלאפון מקפיצה לכם את הלב? ייתכן שאתם עונים להגדרה של אנשים שרשאים לגשת להליך חדלות פירעון.

עורך דין רשלנות רפואית
כך תתמודדו עם אירוע רשלנות רפואית

אירועי רשלנות רפואית עלולים להביא לתוצאות הרסניות עבור החולים ובני משפחותיהם. התמודדות עם אירוע רשלנות רפואית יכולה להיות מערערת, לכן חשוב מאד להבין מראש את הצעדים שעליכם לנקוט במקרה כזה.

מגן
כללי
פספורטקארד: כל המידע

שוקלים לרכוש ביטוח נסיעה לחו"ל אצל חברות הביטוח המובילות? כל הפרטים על פספורטכארד, החברה שנכנסה לשוק הישראלי ולעולם הביטוחים בשנת 2011, ומאז כבר הכול היסטוריה. עם היכנסה לשוק הישראלי, החברה