מהם הסוגים הנפוצים של רשלנות רפואית בהריון?

רשלנות רפואית, לצערנו, הפכה להיות לאחת התביעות הנפוצות ברחבי הארץ והעולם. ראוי לציין כי מבין התביעות הרבות, צצים להם מקרים נפוצים ביותר של רשלנות רפואית במהלך ההיריון. יצאנו לבדוק מה הם המקרים הללו וחזרנו עם כמה מהם. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מקרוב את מקרי הרשלנות שאירעו לנשים שונות.

 

הסוג הנפוץ ה – 1 של רשלנות רפואית בהיריון: אבחון מאוחר של מום  בעובר

הסוג הנפוץ ביותר של רשלנות רפואית שאירע לנשים במהלך ההיריון שלהם נוגע לאבחון מאוחר של מום שקיים בעובר. מדובר ברשלנות שעשויה לקרות מסיבות שונות. במקרים מסוימים לא ראו את המום בבדיקות השונות, בעוד במקרים אחרים, רופא או גורם רפואי אחר ראה את המום אך בחר להתעלם ממנו מסיבה מסוימת ולא יידע את האישה ההריונית על קיומו. לצערנו, שמענו על מקרים רבים שכאלו שהובילו בסופו של דבר ללידה של תינוק עם מומים קלים וקשים כאחד.

רשלנות רפואית בהריון

הסוג הנפוץ ה – 2 של רשלנות רפואית בהיריון: אי אבחון של מחלה אצל האישה ההרה

נשים הריוניות פונות לעיתים אל רופא הנשים שלהן בטענה כי הן חוות תחושות מוזרות, למשל:

  • קשיי נשימה
  • כאבי בטן
  • שלשולים והקאות מרובים

לצערנו הרב, רופאים לעיתים מעדיפים שלא לבדוק את העניין מתוך מחשבה כי מדובר בתסמיני ההיריון. יש מצבים שבהם מתגלה בסופו של דבר כי האישה סבלה ממחלה כלשהי שגרמה לה ו\או לעובר לבעיות רפואיות קשות. למידע נוסף היכנסו: https://www.aradlaw.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9a-%d7%93%d7%99%d7%9f-%d7%a8%d7%a9%d7%9c%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%90%d7%99%d7%aa ותגלו מה הן המחלות הללו.

 

הסוג הנפוץ ה – 3 של רשלנות רפואית בהיריון: אי שליחת האישה לבדיקה חיונית

שמענו גם על מקרי רשלנות רפואית בהריון שנבעו מתוך אי שליחת האישה ההריונית לבדיקות חיוניות. חשוב לציין כי מדובר בבדיקות שונות. במקרים מסוימים אלו בדיקות שגרתיות ובמקרים אחרים, אלו עשויות להיות בדיקות שעשויות להעיד על נוכחות של חיידק או מחלה שעשויה לסכן את האם או העובר.

רשלנות רפואית בהריון

עברת רשלנות רפואית במהלך ההיריון? יש מה לעשות!

אם עברת רשלנות רפואית במהלך ההיריון, כדאי שתדעי כי עלייך לפנות אל עורך דין שעוסק בתחום זה. שכן, את עשויה לגלות שמגיעים לך פיצויים שיקלו על הקשיים שעברת עד כה. אנו ממליצים לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת אודות עורכי דין שעוסקים בתחום הרשלנות, כדי שתוכלי להיות בטוחה כי את מגיעה בסופו של דבר אל עורך דין שעונה על הקריטריונים החיוניים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום

  • בעל המלצות רבות

  • קשוב ומכיל (שכן, מדובר בסיטואציה לא פשוטה)

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה הם הסוגים הנפוצים ביותר של רשלנות רפואית בהיריון, כך שנותר לכם רק להעביר את המידע הלאה, כדי להעלות את המודעות בנושא. אנו מקווים שהתדירות של מקרים אלו תופחת בקרוב, כדי שיימנעו מצבים לא נעימים שכאלה.

רשלנות רפואית בהריון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פרח רפואי
למבוגרים
מה אומר החוק בהקשר של מכירת CBD?

אז מה אומר החוק לגבי מכירת CBD, רכישת סיבידי באינטרנט וכו'? נכון לשנת 2020, קיימות לא מעט חנויות אינטרנטיות אשר מוכרות מוצרי סיבידי שונים, כולל שמן, משחות, תכשירי ספריי, כמוסות

צוואה בנחלה חקלאית
עורך דין צוואות וירושות
העברת חלק מהזכויות בירושת נחלה חקלאית

הורשת משק חקלאי או נחלה חקלאית בישראל, זהו נושא מורכב ומסובך משפטית. הזכויות בקרקע בחלק גדול מהנחלות שייכות לחקלאים שגרים ומתפעלים אותה וגם לרשות מקרקעי ישראל. לרשות מקרקעי ישראל יש

תביעת אובדן כושר עבודה
עריכת דין
"עיסוק סביר" – מה זה אומר?

בתביעות נזיקין המוגשות בישראל מחולקים הפיצויים שנפסקים לשני תחומים עיקריים: נזקי רכוש ונזקי גוף. נזקי רכוש הם הנזקים שנגרמים לרכוש של התובע כתוצאה מעוולה ובדרך כלל פשוט יחסית לחשב אותם.