האם מותר להביא את הילדים להליך הגישור גירושין?

מתגרשים והדבר הכי חשוב מבחינתכם זה שהילדים יחיו עם זה בשלום? לא רוצים לפגוע בהם וחשוב לכם להתגרש בצורה הכי יפה שאפשר? אם כך, דעו שהרבה פעמים ההליך המומלץ יהיה גישור, אז למה שלא תצאו לדרך כבר עכשיו.

תפקיד הילדים בתהליך

אם יש משהו ששני ההורים תמיד צריכים להבין כאשר הם חושבים על גירושים, ולא משנה באיזו דרך, היא שלילדים אין כאן תפקיד. יש להם מקום והם החשובים ביותר, אך לא מומלץ לתת להם תפקיד. עם זאת, במידה ואתם תוהים האם מותר, הגיוני וכדאי להביא את הילדים להליך הגישור, כדאי שתדעו שאין על כך תשובה אחת נכונה. מצד אחד מאוד מומלץ לעשות הכול כדי לשמור את הילדים מחוץ לעניין כדי לא לערב אותם, לא לפגוע בהם ולא להכביד עליהם. מצד שני, לא פעם רצוי יהיה להביא את הילדים לפגישה אצל מגשר גירושין מוסכם שכן במסגרת פגישה כזאת הילדים רואים שלמרות הכול ולמרות המשברים, ההורים שלהם עדיין יכולים לתקשר זה עם זה. כמובן שבמקרים כאלה רצוי שיהיה גם ליווי פסיכולוגי שכן המטרה היא להגן על הילדים כמה שרק אפשר.

ילד עצוב

האם כל מגשר יתאים ללוות אתכם בתהליך?

התשובה היא בפירוש לא, ממש כפי שלא כל חוקר פרטי הוא אדם שתרצו לקבל ממנו שירות. אומנם זה נכון שהיום יש הרבה יותר עורכי דין שהם גם מגשרים, אך בפועל לא כולם הם אנשים שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות. יתרה מכך, לא כל מגשר יגרום לכך ששניכם תרגישו בנוח ולכן בהחלט יש טעם לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם מתקשרים. האם המגשר שלכם ידוע? האם הוא מנוסה? והאם מכרים שלכם שכבר פנו אליו יצאו מרוצים משירותיו? יש לברר הכול מראש ולמען האמת, גם כדאי יהיה להיפגש עם איש המקצוע ולראות איזו תחושה הוא יוצר אצלכם. רק כך תדעו האם הוא האדם שתרצו בתור מלווה בכל התהליך הזה, אז ללמה אתם מחכים?

הליך זול יותר מגירושים רגילים

עוד סיבה טובה שבגללה לא מעט אנשים בוחרים באופציה של מגשר גירושין בימינו, זו העלות. אם תחשבו על כך גם תראו שזה הגיוני, כי אם מגיעים להסכמות ואם עושים את הכול ביחד ולא אחד כנגד השני, הרי שגם מטרידים הרבה פחות את המערכת ואת בתי המשפט באינספור דיונים שעולים כסף. לכן, אם חשוב לכם להימנע מהוצאה כלכלית מיותרת כל כך ואם אתם בסך הכול רוצים, כל אחד בנפרד, להתקדם בחיים, פנו עוד היום למגשר. אומנם זה נכון שגם לאיש מקצוע כזה תשלמו לא מעט, אך מצד שני, הוא יעזור לכם להיפרד בצורה שלא תכלול פגיעה מיותרת וזה גם יעלה לכם הרבה פחות לעומת כל אפשרות אחרת.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קבוצת רכישה
כללי
היתרונות והחסרונות בקבוצת רכישה

רכישת דירה או נכס מקרקעין בישראל לא נחשבת לדבר פשוט כל כך, בעיקר בשנים האחרונות. לא לכל האנשים יש את היכולות הכלכליות לרכישה כזאת מצד אחד, אך מהצד השני מדובר

פטיש וספר
עורך דין רשלנות רפואית
כך תדעו אם נפלתם קורבן למקרה רשלנות רפואית

הליכים רפואיים עשויים להסתיים בנזק, במקרים בהם היה ניתן למנוע את הנזק ובפועל הצוות הרפואי שהיה אמון על הטיפול הוא זה שגרם לו, הם מקרים שעשויים להיות רשלנות רפואית ובהתאם