כיצד לבחור עורך דין לענייני משפחה וגירושין?

בחירה נכונה של עורך דין שאיתו מתייעצים לגבי ענייני משפחה ובעיקר גירושין היא משימה מורכבת ורגישה. עם זאת, ניתן לבסס את הבחירה על כמה שיקולים אובייקטיביים וכך ליהנות מהיתרונות שלה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, דיני משפחה וגירושין משפיעים כמעט על כל היבט בחיים שלנו.

זוגות צעירים בתחילת דרכם צריכים למשל לשאוב השראה מדיני משפחה כדי להחליט האם ומתי לחתום על הסכמי ממון, בעוד בני זוג שמחליטים לפרק את התא המשפחתי צריכים להיעזר בדיני הגירושין כדי להגן על האינטרסים שלהם ושל הילדים. מעבר לכך, הנושא עצמו רגיש מאוד ולכן מעורבים בו לחצים נפשיים. על הרקע הזה, אפשר להבין גם מדוע מורכב יחסית לבחור עורך דין מקצועי.

 

כל מה שצריך לדעת על עורך דין מקצועי

הדרך הכי טובה לבחור עורך דין לענייני משפחה וגירושין היא לתת עדיפות לאיש מקצוע מנוסה ואמין. את הניסיון של איש המקצוע ניתן לברר בצורה פשוטה יחסית, כמו למשל באמצעות המידע המופיע באתר לגבי מספר השנים שבהן הוא עוסק בתחום. לחילופין, אפשר גם ליצור קשר טלפוני עם המזכירות של משרד עורכי הדין ולשאול שאלות דומות. מבחינת האמינות, הסוד הוא לבחור עורך דין שיש עליו המלצות.

 

מה לומדים מהמלצות של לקוחות מרוצים?

המלצות של לקוחות עורכי דין מלמדות אותנו במה הם טובים והאם כדאי לסמוך עליהם. בעזרת המלצה אנחנו יכולים לקבל החלטות על בסיס ניסיון אישי של אנשים אחרים, בלי לסכן את האינטרסים העצמיים שלנו. יתרה על כך, המלצות של חברים ומשפחה יאפשרו לנו להשוות בין סוגים שונים של שירותי עריכת דין עוד לפני שיוצרים קשר עם עורך דין או מתחייבים להזמין ממנו את השירות.

 

כמה עולה להתייעץ עם עורך דין?

המחיר הוא כמובן לא הפקטור היחיד שמכריע, אבל זה לא אומר שצריך להתעלם ממנו. בשביל לבחור נכון עורך דין שמתמחה בדיני משפחה וגירושין, כדאי לבדוק מה שכר הטרחה שהוא גובה. באופן עקרוני, שכר הטרחה המומלץ נקבע על ידי לשכת עורכי הדין. עם זאת, קיימים פערים של עשרות אחוזים בין שכר טרחה של עורכי דין שונים.

 

החשיבות של פגישה אישית עם עורך דין

אין תחליף לפגישה פנים מול פנים כדי לבדוק את הכימיה האישית מול עורכי דין. באמצעות הפגישה ניתן ללמוד על הרקע וההסמכה של עורך הדין, לשאול על תיקים שבהם טיפל וכן הלאה. אם מקפידים להשלים את הפגישה הזו, יודעים טוב יותר למה לצפות מבחינת העבודה המשותפת.

 

מתי פונים לעורך דין?

עורך דין שמתמחה בדיני משפחה וגירושין בוחרים גם לפי זמינות ונגישות. ככל שפונים מוקדם יותר לעורך דין שזמין עבורנו, כך מגדילים את הסיכוי לטיפול מקצועי בתיק ובתביעה המשפטית.

עורך דין משפחה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מלחמות ירושה
עורך דין צוואות וירושות
‏מלחמות ירושה: אל תגידו לי זה לא יקרה

מלחמות ירושה מתוקשרות של אנשי עסקים מרובי נכסים מספקות לנו הצצה לעולם המורכב והיצרי של הצוואות  והירושות. אבל, מלחמות ירושה אינן מנת חלקם הבלעדית של בעלי ההון, כל אחד מאיתנו

עורך דין ביטוח לאומי
עורך דין ביטוח לאומי
מהם דיני ביטוח וכיצד מומלץ לטפל בהם 

כמעט כל אדם בחייו הבוגרים נדרש לפנות אל חברות ביטוח כאלו ואחרות. כדי למנוע מצב בו נזק פתאומי מביא אותנו למשברים כלכליים חריפים, שמשליכים ישירות על חיינו האישיים, אנחנו מבטחים

כבאים ושוטר בתאונת דרכים
עורך דין
התחזות לנכה נפשית עקב תאונת דרכים

בעיות ומחלות נפשיות הינן נפוצות במיוחד בעידן המודרני, ומאובחנות רק על ידי רופאים מומחים ובדיקות מעמיקות. מסיבה זו, פגוע נפש בעקבות תאונת דרכים אשר תובע פיצוי מחברת הביטוח, עלול להיתקל