בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הן עניין שכיח למדי במדינת ישראל. לצערנו, אנשים רבים מוצאים את עצמם מעורבים בתאונות דרכים שונות, בין אם בתור הולכי רגל ובין אם בתור נהגים. למרבה הצער, לא מעט מתביעות תאונות דרכים עולות בתוהו, שכן לא מצליחות להיאסף די ראיות על מנת להוכיח את המקרה שקרה.

כמו כן, לעיתים כאשר לא מאותר החשוד בביצוע המעשה וגם לא נמצאות די הוכחות וראיות על מנת להאשים מישהו, עולה האפשרות של בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים שתתבצע על ידי התובע. אז האם הבדיקות הן עניין שבשגרה? האם חובה על התובע לבצע אותן? ריכזנו לכם כאן למטה את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

אין מספיק הוכחות? זה הזמן להסתמך על האמת

תביעות תאונות דרכים הן תביעות מורכבות. לא פעם התאונות מתקיימות בימי גשם ערפיליים שבהם הזיהוי של המקרה ושל המעורבים בו הופך כמעט בלתי אפשרי, מתקיימות בשעות המאוחרות של הלילה שבהן החושך מקשה על זיהוי הפרטים שקשורים בתאונה, בשעות שבהן הכבישים ריקים מרכבים והאפשרות של "פגע וברח" הופכת רלוונטית ועוד.

כאשר מתרחשות תאונות דרכים מסוגים אלו, הנפגע מתאונת הדרכים לא נותר עם כל ראיה או הוכחה רלוונטית להגשה לבית המשפט. במקרים כאלו, ידיו של בית המשפט כבולות מלסייע, ולכן יש אפשרות לעבור בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים על מנת לנסות ולהשתמש באמת של התובע בתור ראיה.

 

בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים – צריכה להתבצע בהסכמת שני הצדדים

כאשר אנחנו מדברים על שני הצדדים, אנחנו מדברים על הצד של התובע ועל הצד של חברת הביטוח. במידה ושני צדדים אלו הסכימו ביניהם על בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים על מנת לוודא את אמיתות המקרה, הם למעשה חותמים על כך שתוצאות הפוליגרף יכולות גם לבוא לרעת אחד הצדדים ולקבל אותן כמות שהן.

להבדיל, במידה והתובע ניגש לביצוע בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים ללא הסכמתה של חברת הביטוח – בית המשפט בכל מקרה לא יתייחס אל תוצאות הבדיקה בתור ראייה.

 

עומדים בפני בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים? שכרו את שירותיו של עורך דין תעבורה

בכל הנוגע לתאונות דרכים, הפתרון הטוב ביותר הוא שימוש בשירותיו של עורך דין תעבורה. עורך דין תעבורה מחזיק בכל הידע המתאים והכלים על מנת ללוות אתכם בבטחה אל עבר התמודדות עם התביעה, בין אם היא תכלול בדיקת פוליגרף ובין אם לא. עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה יוכל לייצג אתכם בצורה מעולה ולהוות גורם מיומן להתמודדות עם מגוון נושאים הקשורים בתאונות דרכים.

 

עורכת הדין יערית אוליאל – עורכת הדין שלכם

הדבר החשוב ביותר בבחירת עורך דין הוא בחירה בעורך דין שאפשר לסמוך עליו ושיש לכם איתו מערכת יחסים אמינה והוגנת. עורכת הדין יערית אוליאל מתמחה בדיני תעבורה שונים ותשמח ללוות אתכם בהליך. בהצלחה!

פטיש משפטי על ספר פתוח

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תג מחיר בעיגול כתום
הבלוג
השוואת מחירי אינטרנט – למה כדאי לעשות זאת

מאז החלה מגפת הקורונה עלתה צריכת האינטרנט בישראל בצורה קיצונית. המעבר לעבודה מהבית לצד ביטול הלימודים בבתי הספר והאוניברסיטאות גרמו לישראלים רבים להעביר שעות רבות במחשב באפליקציות כמו פייסבוק או

מה תפקידו של בורר
הבלוג
מה תפקידו של בורר?

בורר מהווה צד שלישי ואובייקטיבי עבור פתרון סכסוכים בין שני צדדים. הבורר אחראי להקשיב, להבין את הסיטואציה, וכך לאחר כמה מפגשים גם להביא לפתרונות ולהחליט על הפעולות שכל צד חייב

עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין
אסטרטגיות וטיפים לזכרון דברים במכירת דירה

מכירת דירה יכולה להיות תהליך מורכב ותובעני. אחד האתגרים העומדים בפני המוכרים הוא הצורך לזכור פרטים, מסמכים ומידע שונים הקשורים לנכס. בפוסט זה בבלוג, נחקור אסטרטגיות וטיפים יעילים שיעזרו לך