כל הסיבות להתייעץ עם עורך דין לענייני מקרקעין

חושבים על רכישה של דירה חדשה? תמיד רציתם שתהיה לכם דירה מפוארת וכזאת שאתם לא חוששים שבעל הבית יזרוק אתכם ממנה בצורה מפתיעה? אם כך, אין ספק שאתם מתרגשים, כי מה יכול להיות מהנה יותר מאשר להחליט שאתם קונים נכס? אומנם זה נכון שבדרך כלל קניית נכסים זו השקעה כלכלית מאוד גדולה ולא פשוט להתמודד עם הצעד הזה, אך מצד שני, זה נכס שילווה אתכם אח״כ לכל החיים. כיוון שמדובר על ההשקעה הכלכלית הגדולה ביותר שכנראה תעשו בחיים, ברור מדוע יש גם רגישות סביב העניין הזה וברור מדוע תרצו לעשות הכול כדי שהתוצאה הסופית תהיה עסקת מקרקעין חכמה. היו כבר מקרים שבהם אדם מכר למישהו אחר נכס שבכלל לא היה רשום על שמו בטאבו והיו גם מקרים שקבלנים גבו כספים ונעלמו איתם בלי לתת תמורתם דירות לרוכשים. לכן ברור מדוע אתם מעדיפים לעשות הכול כדי להימנע ממצב כזה ואין ספק שייעוץ מקצועי מעורך דין מקרקעין זו הבחירה הכי טובה שיש.

 

כיצד עורך דין יוכל לסייע?

עורך דין מקרקעין הוא אדם שכדאי לכם להתייעץ איתו כי הוא מגיע עם הרבה ניסיון והבנה בתחום. משמעות הדברים היא שהוא יידע מה צריך לבדוק והוא גם יעבור על החוזה שמנסים להחתים אתכם עליו. הוא האדם שיידע לתדרך אתכם מה אתם צריכים לבדוק בטאבו לפני הרכישה ולמעשה, הוא גם יוכל לבצע עבורכם את כל הבירורים. האם יש הערת אזהרה לגבי הנכס? האם הנכס באמת שייך למי שטוען שלו הוא שייך? האם האנשים שמהם אתם עומדים לקנות את דירת החלומות שלכם הם אנשים אמינים? באיזה שלב של העסקה מקבלים את המפתח? אין שום סיבה לעשות עסקות גדולות וחשובות כאלה מבלי לבדוק את כל הפרטים הללו לעומק וזה בדיוק התפקיד של עורך הדין שלכם. שימו לב שבהרבה מהמקרים הצד השני, כלומר מוכרי הדירה, יציעו לכם לא לשכור עורך דין משלכם אלא להשתמש בשירותי עורך הדין של הצד השני. עם זאת, חשוב לדעת שזה לא באמת כדאי, שכן עוה״ד של המוכרים יהיה אמון על שמירת האינטרסים שלהם ולא על האינטרסים שלכם. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין משלכם כמו עורך דין מקרקעין מירי יעקב גביש למשל כי כך תוכלו להיות בטוחים שיש לכם על מי לסמוך.

להתייעץ מקרקעין

 

כיצד נכון יהיה לבחור את עוה״ד שלכם?

 

כמובן שלא חסרים עורכי דין בישראל, כך שבין אם אתם גרים בחיפה, בירושלים או בכל עיר אחרת, כדאי יהיה לבדוק איך אתם עושים את הדברים ועל מי אתם פונים. מה שבטוח זה שלא כל עורכי הדין שמתעסקים בתחום הנדל״ן באמת יוכלו לתת לכם שירות מספיק טוב ולכן חשוב לברר מספר פרטים. לדוגמא, האם מדובר על עורך דין שמגיע עם ניסיון? והאם הוא איש מוכר בתחום שלו? מה כולל השירות שעליו אתם עומדים לשלם לעורך הדין? והאם הוא יהיה זמין גם לשאלות שיכולות לצוץ לאורך השלבים השונים של העסקה? חשוב לבדוק מראש שאתם מבינים לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים כי חבל לבחור עו״ד יקרן מידי. בדרך כלל אומנם עורך דין שמרשה לעצמו לגבות מחירים יותר גבוהים גם מגיע עם יותר ניסיון ומוניטין אך לא תמיד זה המצב. לכן חשוב גם לבדוק האם הלקוחות האחרים של אותו עורך דין מקרקעין באמת ממליצים עליו בחום או לא כי חבל שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבור העסקה החשובה והגדולה בחייכם.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כריות אוויר לאחר תאונה
עורך דין
בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הן עניין שכיח למדי במדינת ישראל. לצערנו, אנשים רבים מוצאים את עצמם מעורבים בתאונות דרכים שונות, בין אם בתור הולכי רגל ובין אם בתור נהגים. למרבה הצער, לא