צוואה משותפת בין בני זוג – איך זה עובד

לעיתים, בני זוג בוחרים לכתוב ביחד צוואה משותפת. הדבר גורם להם לבחון את העניין באופן מעמיק, כדי לדעת איך העניין עובד, למי צריך לפנות וכמובן – מה חשוב לדעת לפני שמתחילים את ההליך? כדי לעשות סדר בנושא ולהעלות את המודעות בתחום, יצאנו לבדוק את כל הפרטים הללו וחזרנו עם מידע חיוני שחשוב להכיר.

 

הגורמים שליוו וסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם בני זוג שערכו בתקופה האחרונה צוואה משותפת בני זוג. אלו הגיעו אלינו לאחר שכתבנו פוסט בנושא ברשתות החברתיות וביקשנו מאלו שיודעים דבר בעניין, לכתוב לנו את כל המידע הדרוש בנושא. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת ההליך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל לעלייה במודעות מבורכת בנושא.

 

אז מה זה בכלל צוואה משותפת?

רגע לפני שנגיע לפרט החשוב ביותר שהוא כמובן מציאת עו"ד צוואות מומלץ בקרית אונו, כדאי שתדעו מהי צוואה משותפת. צוואה שכזו הינה צוואה שבני זוג עורכים יחד כדי להוריש את העיזבון שלהם זה לזה ולאחר מכן, אל צדדים נוספים שנקראים צדדים שלישיים או ישירות אליהם מראש. בחירה זו תלויה בבני הזוג עצמם. כשבני זוג עורכים צוואה שכזו במסמך אחד, הצוואה תהיה צוואה משותפת.

 

בחירה בנוטריון מומלץ לעריכת הצוואה

ראוי לציין כי לא פעם, אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך, ציינו בפנינו כי עריכת הצוואה המשותפת בין בני הזוג צריכה להתקיים אך ורק אצל נוטריון מומלץ. שכן, מדובר בהליך שמצריך מכם לדעת שאתם בוחרים בבעל מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום ושהוא הוסמך לחתום על הצוואה (שימו לב, רק נוטריון מוסמך לבצע את הליך זה ולא עורך דין שאין לו את ההסמכה המתאימה).

 

איך תוכלו לדעת שאתם בוחרים בנוטריון מומלץ?

לאחר שראינו שמרבית המסייעים לנו בכתיבת המדריך ציינו כי חשוב לפנות אל נוטריון מומלץ בלבד, חזרנו אל כמה מהם ושאלנו אותם איך הם הגיעו אל נוטריון שכזה. כל אחד מהמסייעים בכתיבת המדריך ציין כי יש לו דרך משלו שאפשרה לו בסופו של דבר להגיע אל נוטריון שיצא ממנו מרוצה. כעת נציין בפניכם את הדרכים הנפוצות ביותר למציאת נוטריון שיסייע לכם לכתוב את הצוואה המשותפת על הצד הטוב ביותר:

  • באמצעות חיפוש חוות דעת בקבוצות פייסבוק שנוגעות לעניינים משפטיים
  • באמצעות חיפוש נוטריונים בגוגל (וקריאת חוות דעת בלשונית הביקורות)
  • באמצעות חיפוש אחר אתרים עסקיים של עורכי דין וקריאת ביקורות באתר עצמו

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על צוואה משותפת בין בני זוג. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, אתם יכולים לצאת ולערוך את הצוואה שלכם אצל נוטריון מומלץ. בהצלחה!

בני זוג

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייעוץ עם עורך דין משפחה
עורך דין משפחה
כמה עולה ייעוץ עם עורך דין משפחה

כל איש משפחה יוכל להעיד על עצמו שהגרעין המשפחתי הוא לב ליבו וכל תכלית חייו. דיני משפחה נוגעים בנושאים הרגישים ביותר לאדם, בצמתים המורכבים ביותר של החיים. לא מדובר רק