איזה ראשי נזק מקנים זכות לפיצויים בגין נזקי גוף בתאונת דרכים

לצערנו, תאונות דרכים הן אירוע שכיח יותר ויותר עם הזמן, ולמרות שבפועל אנחנו עושים מאמצים בכדי להיות מוכנים לאירוע כזה: אנחנו משלמים לביטוח לאומי בכל חודש, ורוכשים פוליסת ביטוח על הרכב בו אנו נוהגים.

בפועל, חברות הביטוח נמנעות מלשלם את סכום הפיצוי המירבי המגיע לאדם שהשתתף בעבר בתאונת דרכים ונוטות לשלם את סכום הפיצויים המינימלי.

במאמר הבא נרחיב ונפרט על כל העוסק בנזקי גוף שנגרמו בגין השתתפות בתאונת דרכים, על זכותכם לפיצויים ומהם הצעדים הכרוכים בהגשת תביעה בבית משפט בגין פיצויים.

 

פירוט הליך תביעה בגין נזקי גוף – צעד אחר צעד:

מכוחו של חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, אם הייתם מעורבים באירוע של תאונת דרכים, מגיעים לכם פיצויים מקסימליים, שיאפשרו לכם התאוששות מהירה ואת השלווה והרוגע הכרוכים בהבראה והחלמה.
למרבה הצער, חברות הביטוח נוטות לבחור פרשנויות משפטיות המאפשרות להם מתן פיצויים מינימליים לנפגעי תאונות דרכים ובכך לשלול מהם את הזכויות המגיעות להם.
בדיוק בגלל מקרים כאלה, כתבנו לכם מטה הנחיות שיעזרו לכם בהתמודדות עם חברת הביטוח ממנה אתם תובעים את פיצוייכם:

 

שיחזור, תיעוד ואישור:

הצעד הראשון הוא הצעד הקשה ביותר, מנטלית ופסיכולוגית, מפני שהוא דורש מכם שיחזור של האירוע בצורה המדויקת ביותר שיש ביכולתכם לספק. זהו לא דבר פשוט מפני שתאונת דרכים היא אירוע טראומתי וקשה ופעולת השחזור והריכוז בו גורמת לנפש "לחוות" אותות מחדש.
התמקדו בפיצויים שמגיעים לכם! ככל שתסיימו עם זה בסמוך לאירוע כך תצטרכו להתעסק בזה פחות בהמשך ולהתמקד בהחלמה.
רשמו באופן מדויק וברור את השתלשלות האירועים בתאונה בה השתתפתם: מקום, מספר רכבים, פרטי הנהגים המעורבים, מספרי פוליסות הביטוח שלהם ופרטיהם של עדים לתאונה. חברת הביטוח דורשת ומצפה לנסיבות האירוע בכתב.
בסופו של דבר, כאשר המסמך מוכן, יש לקבל עליו חתימה של משטרת ישראל. החתימה נותנת למסמך תוקף חוקי ובסיס להגשת התביעה כנגד חברת הביטוח.

 

מסמכים רפואיים:

שמירת המסמכים הרפואיים שקיבלתם, בטיפולים בזמן האירוע, לאחר האירוע ובאופן שוטף שאחריו בעקבות האירוע, הם קריטיים וחשובים. הם למעשה ההוכחה כי נגרם לכם נזק פיזי בעקבות אירוע התאונה שבו השתתפתם.
ללא תיעוד זה, אין לכם כל אסמכתה לתביעה אל מול חברת הביטוח ועל כן לא תקבלו את הפיצויים המגיעים לכם. לכן הקפידו לשמור את כל המסמכים הרפואיים שניתנו לכם.

 

התייעצות עם גורם מקצועי ומוסמך:

התייעצות עם עורך דין לתאונות דרכים המתמחה בטיפול בתביעות הקשורות לתאונות דרכים ונזקי גוף היא קריטית כמו עו"ד יניר הראל. עורך הדין יודע את כל הזכויות המגיעות לכם במנותק מסערת הרגשות שאתם חווים. בדרך כלל רגשות כמו אשמה, לחץ, חרדה וכו'.
עורך הדין יוכל לתת לכם הכוונה ויעוץ להמשך ולמנוע טעויות מיותרות.

 

איש משפט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילד בין שני מבוגרים
טיפים
גישור לפני גירושין: כל מה שצריך לדעת

עומדים בפני גירושין ופרידה? ובכן, אל תמהרו לפנות לערכאות משפטיות. באמצעות גישור לפני גירושין ניתן להגיע להסכמות ובכך לחסוך הליך משפטי סבוך ומורכב. כל הפרטים – במאמר הבא. גישור לפני

בניית קריירה בינלאומית כיצד עבודה בחול יכולה לשפר את הצמיחה המקצועית שלך
כללי
בניית קריירה בינלאומית: כיצד עבודה בחו"ל יכולה לשפר את הצמיחה המקצועית שלך

הרעיון של בניית קריירה בינלאומית התפתח במקביל לגלובליזציה שמאפיינת את העולם של ימינו. בניית קריירה בינלאומית פועלת כאמצעי מוביל לרבים המעוניינים להעצים את הצמיחה האישית שלהם. כמו כן, עבודה בחו"ל

עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין
אסטרטגיות וטיפים לזכרון דברים במכירת דירה

מכירת דירה יכולה להיות תהליך מורכב ותובעני. אחד האתגרים העומדים בפני המוכרים הוא הצורך לזכור פרטים, מסמכים ומידע שונים הקשורים לנכס. בפוסט זה בבלוג, נחקור אסטרטגיות וטיפים יעילים שיעזרו לך