חקירת הסוגים השונים של פגיעות אישיות בתאונות דרכים

במסגרת תביעות נזיקין, פיצויים בגין תאונות דרכים הם מסוג הפיצויים הנפוצים ביותר שיש. תאונת דרכים היא אירוע שאולי נשמע לנו ברור, אולם תופתעו לגלות כמה סוגים של פגיעות יכולים להתרחש תחת הכותרת של תאונת דרכים. פגיעה בהולך רגל, פגיעה בתור נוסעים ברכב ואפילו בתור נהגים כולם עונים להגדרה הזו. כאן נעזור לכם להבין איך לקבל פיצויים במצב הזה.

 

פגיעה בתאונת דרכים

למרבה הצער תאונות דרכים הן דבר שכיח ביותר. בכל יום מתרחשות תאונות דרכים רבות, וגם אם על רובן אנחנו לא שומעים זה אומר שאין בהן נפגעים. עורך דין תאונות דרכים הוא הדבר הראשון שאתם צריכים למצוא ברגע שהייתם חלק מתאונת דרכים. הסיבה לכך היא שאם נפגעתם בתאונה כזו מגיע לכם לקבל פיצויים, ועורך הדין הוא הערובה הטובה ביותר לכך שהפיצויים יגיעו אליכם.

 

הולכי רגל

הסוג הראשון של פגיעות עליו נדבר הוא פגיעות בהולכי רגל במקרה של תאונת דרכים. אם נפגעתם בתאונת דרכים כאשר הייתם הולכי רגל, הדין אמור לנטות לטובתכם. לאור הסכנה הרבה שנשקפת להולכי רגל אל מול הנהגים בתוך כלי הרכב, סדרי הדין הולכים לטובתם ברוב המקרים. כמובן, כל זה בתנאי שהנהג לא יוכיח שמדובר על מקרה שבו להולך הרגל ישנה אשמה ברורה.

 

נזק בתור נוסעים ברכב

סוג נוסף של נזק בתאונת דרכים הוא כאשר הייתם נוסעים ברכב. אם מדובר על תחבורה ציבורית מי שאמור לפצות אתכם היא החברה שלה היה שייך כלי התחבורה שבו אירעה התאונה. מנגד, בתאונה שבה הייתם נוסעים ברכב פרטי חברת הביטוח שלו היא זו שאמורה לפצות אתכם. לכל נוסע ברכב יש ביטוח בדיוק עבור המקרים הללו, אך חשוב לוודא שבעל הרכב שבו נפגעתם אכן מחזיק בביטוח.

 

תיעוד הזירה ואיסוף חומרים

לא משנה על איזו הגדרה אתם עונים, הדרך הטובה ביותר לקבל את הפיצויים שלכם היא קודם כל לתעד את הזירה שבה אירעה התאונה. נסו לשמור את פרטיהם של עוברי האורח במקום כדי שבעת הצורך הם יוכלו להעיד שהגרסה שאתם מוסרים היא גרסה נכונה. בנוסף, שמרו מסמכים של המשטרה או של גופי ההצלה שהגיעו לזירת התאונה כדי לתמוך את הגרסה שלכם.

 

ליווי משפטי של עורך דין מהתחום

לא משנה מי אמור לפצות אתכם לאחר התאונה, סביר להניח שהוא יעשה הכל כדי לא לשלם לכם את מלוא הסכום שמגיע לכם. זו הסיבה שאם חוויתם תאונת דרכים, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לחפש עורך דין אונות דרכים מנוסה שיוכל לדאוג למימוש מלא של הזכויות שלכם.

 

לסיכום

פגיעה בגין תאונת דרכים יכולה לקרות להולכי רגל, נהגים או נוסעים ברכב. בכל אחת מהסיטואציות הללו הדבר החשוב ביותר הוא להציג תיעוד של הפגיעה, כדי שתוכלו לזכות לקבל את מה שמגיע לכם.

פציעה אישית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורכי דין פייפר כהן
עריכת דין
איך לתבוע על תאונת מלגזה?

לתאונות מלגזה יכולות להיות השלכות הרסניות, ולגרום לפציעות חמורות ואף למוות. אם הייתם מעורבים באירוע כזה עקב רשלנות של מישהו אחר, חיוני להכיר את זכויותיכם ולנקוט צעדים מתאימים. במדריך המקיף

פרח רפואי
למבוגרים
מה אומר החוק בהקשר של מכירת CBD?

אז מה אומר החוק לגבי מכירת CBD, רכישת סיבידי באינטרנט וכו'? נכון לשנת 2020, קיימות לא מעט חנויות אינטרנטיות אשר מוכרות מוצרי סיבידי שונים, כולל שמן, משחות, תכשירי ספריי, כמוסות