מקפיצים את המחיר – כך תוכלו להעלות את שווי הנכס

כל בעל נכס רוצה למצוא את הדרך הקלה והמהירה ביותר שתאפשר לו להקפיץ את מחיר הנכס ולהכניס עוד כסף לכיס. לאחרונה נודע לנו על דרך שכזו שיכולה להתאים לבעלי נכסים שונים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל הפרטים החשובים אודות הדרך המדוברת, כדי שתוכלו לגלות אם זו מתאימה לכם ואם כן – איך תוכלו לבצע אותה כדי לצאת עם רווח?

 

יש לכם נכס? כדאי שתכירו את תמ"א 38

אם יש לכם נכס ואתם רוצים להעלות את השווי שלו, עליכם להכיר את ההליך שנקרא תמ"א 38. סביר להניח ששמעתם עליו פה ושם, אבל לא הבנתם לחלוטין במה מדובר. אם זה המצב, כדאי שתדעו שזהו הליך שמתבצע על ידי חברה מוסמכת שתחזק את המבנה של הנכס, כדי שהוא יהיה איתן ויציב אל מול רעידת אדמה שעתידה להתרחש בישראל בשלב מסוים. חיזוק הבניין כולל כל מיני תוספות ושינויים שיהפכו את הנכס שלכם לבעל ערך רב.

שווי הנכס

איך תמ"א 38 יעלה את שווי הנכס שלכם? ממש כך

יכול להיות שקראתם את הפסקה שלעיל ולא הבנתם איך תמ"א 38 קשור לשווי הנכס שלכם. ובכן, אנחנו נציין בפניכם כי ההליך ישנה את מראה הנכס מקצה לקצה וזה לא הכול. מי שבוחרים לבצע את ההליך, יוכלו להגדיל את דירתם ב – 25 מ"ר! שכן, זוהי תוספת שקבועה בחוק וכל בעל נכס במבנה צפוי לקבל אותה. נציין כי מלבד לשיפוץ המסיבי שהבניין צפוי לעבור, תקבלו גם תוספת של מרפסת וממ"ד שחיוני במדינת ישראל. היכנסו לקישור הבא ותגלו פרטים נוספים אודות העלאת שווי הנכס: https://terra.ltd.

 

לאיזו חברת תמ"א כדאי לכם לפנות?

בדקנו את הנושא באופן מעמיק עם מי שהסתייעו בחברות תמ"א שונות כדי להביא לשינוי המיוחל בנכס שלהם ובבניין באופן כללי. נאמר לנו לא פעם כי החברה הטובה ביותר בתחום היא חברת טרא להתחשות עירונית. בשלב זה אנו יכולים לומר כי כ – 76% מהנשאלים ציינו כי הם הסתייעו בחברה זו. כך שהחלטנו לקחת את ההמלצות שלב אחד קדימה ולהציב אותן בפניכם, כדי להקל בחיפוש אחר חברה מומלצת.

שווי הנכס

מתלבטים? אפשר לערוך בירור מעמיק עוד יותר

אם מסיבה כלשהי אתם מעדיפים לבדוק את העניין באופן מעמיק, כדאי שתדעו שאתם יכולים להיכנס לרשת ולערוך חיפוש אודות החברה שהומלצה לעיל. שכן, יש כל מיני פלטפורמות שיספקו לכם מידע אמין אודותיה. אפשר למשל לקרוא את חוות הדעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל, תגובות שנרשמו בקבוצות פייסבוק שונות שעוסקות בתחום הנדל"ן ועוד.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו להקפיץ את המחיר של הנכס שלכם במינימום מאמץ. בשלב זה נותר לכם רק לפנות אל חברת תמ"א 38 מומלצת ולהסתייע בשירותיה, כדי להפוך את הנכס שלכם לשווה הרבה יותר. נאחל שיהיה בהצלחה!

שווי הנכס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זכוכית מגדלת
עורך דין חדלות פירעון
המדריך המלא לבחירת עורך דין חדלות פירעון?

נקלעתם למצב כלכלי קשה? החובות רק הולכים וטופחים? הנושים דופקים על הדלת? עיקלו לכם את חשבון הבנק? עורך דין חדלות פירעון יוכל לעזור לכם. אם הגעתם למצב של חדלות פירעון,

פטור ממס הכנסה
מיסים
פטור ממס הכנסה: כל מה שתצטרכו לדעת

מושגים מסוימים, פשוטים ככל שיהיו, עשויים לגרום לנו דווקא לבלבול ולאי הבנות. גם מאחורי המושגים הפשוטים ביותר, עשוי לעמוד תוכן רב. אנחנו יכולים לחפש מושג בגוגל ולגלות תוצאות חיפוש רבות,

תאונת דרכים ראשית
כללי
המדריך המלא לנפגע בתאונת דרכים

לצערנו הרב, הסיכוי של כל אדם לעבור לפחות תאונת דרכים אחת בחייו הוא גבוה מנשוא. בכל רגע נתון, אנחנו או המכרים שלנו חשופים למעורבות בתאונות דרכים – הסכנה קיימת החל

מגן
כללי
פספורטקארד: כל המידע

שוקלים לרכוש ביטוח נסיעה לחו"ל אצל חברות הביטוח המובילות? כל הפרטים על פספורטכארד, החברה שנכנסה לשוק הישראלי ולעולם הביטוחים בשנת 2011, ומאז כבר הכול היסטוריה. עם היכנסה לשוק הישראלי, החברה