קיבלת זימון לבית משפט? כמה דרכים נבונות להיערכות

היינו רוצים לחיות בעולם בו רק עבריינים היו מופיעים בבית המשפט, אך האמת היא כי פעמים רבות גם אדם מן היישוב נקרא לבית המשפט.

זו יכולה להיות עבירת תנועה, עבירת תכנון ובניה, משפט אזרחי או כל סיבה אחרת העניין הוא שהופעה בבית משפט כבר לא הפכה להיות למחזה נדיר.

אז מה אנו צריכים לעשות כאשר מזמינים אותנו לבית המשפט? מה אנו צריכים לעשות בכדי להתמודד עם התופעה? התשובה היא שאנו צריכים להבין בדיוק למה קוראים לנו לבית המשפט ואז לתכנן את האסטרטגיה המשפטית שתוציא אותנו מן הבוץ.

עוד דבר שכדאי לעשות הוא לנסות ולהגיע לפשרה עם הצד השני מחוץ לבית המשפט וזאת עקב אי הוודאות העצומה שמתלווה להופעה בבית המשפט כאשר אנו לעולם לא יכולים לדעת כיצד בית המשפט ינהג ויפסוק במקרה שלנו.

 

מדוע כל כך חשוב להתייעץ עם עורך דין לפני פנייה אל בית המשפט?

אם כן לא די להחליט על אסטרטגיה משפטית ולנסות להגיע לפשרה עם הצד השני, לצד זאת אנו חייבים אדם אשר ייצג אותנו בבית המשפט ובדיונים המשפטיים ובמשא מתן עם הצד השני וכאן נכנס לתמונה העורך דין. עליכם להבין כי בשום פנים ואופן לא כדאי ללכת אל זימון בבית המשפט ללא עורך דין וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. התייעצות עם עורך דין היא דבר נפלא והיא יכולה לעזור לכם מאוד וזהו משהו שכדאי לכם לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לפעול בחכמה.

 

כך תבחרו את העורך דין הטוב ביותר לייעוץ

כמובן שיש השפעה אדירה לשאלה איזה עורך דין אתם בוחרים אשר ייצג אתכם בבית המשפט ומול הצד השני וככל שהעורך דין יהיה יותר טוב כך הוא ייצג אתכם בצורה יותר טובה. על רקע זה יש לציין שכאשר אתם באים לבחור עורך דין אתם צריכים לבחון את הרזומה של העורך דין. אתם צריכים לבחון את ההשכלה שלו והיכן הוא למד משפטים, אתם צריכים לבחון פסקי דין שבהם הוא מופיע ואתם צריכים לבחון כל פרט עליו וזאת בכדי להבטיח כי תבחרו את העורך דין הטוב ביותר שיש בשוק וזאת בשביל סיוע לקראת משפט אשר יבטיח כי הזכויות שלכם תישמרנה ולא תופרנה ברגל גסה על ידי הצד השני.

 

אל תבחרו עורך דין מבלי לקבל עליו המלצות

עוד דבר שכדאי לכם לעשות לפני שאתם בוחרים עורך דין הוא לנסות ולקבל עליו המלצות. פנו אל לקוחות אשר עבדו עם העורך דין בעבר ושאלו אותם האם הוא עורך דין ברמה גבוהה או לא. בשום פנים ואופן אל תבחרו עורך דין מבלי לקבל עליו המלצות וזאת בכדי להבטיח כי הוא יהיה עורך דין ברמה גבוהה.

 

צוות עריכת דין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הסכם חיים משותפים
עורך דין משפחה
שלושה הבדלים בין נישואין להסכם חיים משותפים

יותר ויותר זוגות צעירים כיום אינם מעוניינים להתחתן ברבנות, ומעדיפים לחתום על הסכם חיים משותפים שיהווה הכרה מדינית בזוגיות שלהם. לפני הבחירה באלטרנטיבה הזוגית, עליכם כזוג להבין את ההבדלים החשובים

ייפוי כוח מתמשך
עורך דין
היתרונות בעריכת ייפוי כוח מתמשך – בזמן

כמעט כל אחד שהגיע לגיל מעט מבוגר ויש ברשותו נכסים משמעותיים שניתן לחלק, מכיר בחשיבותה של כתיבת צוואה. כתיבת צוואה עוזרת לאדם להחליט כבר בחייו מה יעשו עם הנכסים שברשותו

עורך דין
עורך דין
מהי אזהרה על פתיחת תיק נגדכם בהוצל"פ?

במידה ואתם חייבים כספים לאדם כלשהו ומתעכבים בתשלום החובות, יתכן ואותו אדם יפנה להוצל"פ (הוצאה לפועל) על מנת להבטיח לעצמו את תשלום החובות. תוכלו לדעת זאת על ידי קבלת אזהרה