התחזות לנכה נפשית עקב תאונת דרכים

בעיות ומחלות נפשיות הינן נפוצות במיוחד בעידן המודרני, ומאובחנות רק על ידי רופאים מומחים ובדיקות מעמיקות. מסיבה זו, פגוע נפש בעקבות תאונת דרכים אשר תובע פיצוי מחברת הביטוח, עלול להיתקל בקשיים רבים ובחשדנות, על מנת לזהות במידה ומדובר בניסיון התחזות לנכה נפשית עקב תאונת דרכים.

לא אחת, הפגיעה הנפשית בעקבות תאונת דרכים יכולה להופיע לאחר תקופה ארוכה. אמנם יש מי שמעיד כי מדובר על פגיעה מיידית, אך בשני המקרים מדובר על מצב אשר מחייב התייחסות מקצועית ורפואית כאחד. בעיקר במקרה של הגשת תביעה מול חברת הביטוח.

 

כיצד ניתן לזהות התחזות לנכה נפשית עקב תאונת דרכים

אמנם מדובר בסוגייה מורכבת, בעקבות העובדה כי זיהוי של פגיעה פיזית הינה פשוטה וברורה יותר ביחס לפגיעה נפשית. הדרך האפקטיבית, המקצועית והנכונה ביותר להתמודד עם שאלת ההתחזות היא ללא ספק שימוש בעדות מומחים, רופאים, עורכי דין, פסיכיאטרים, פסיכולוגים ועוד.

כאמור, תאונות דרכים בישראל הינן קשות וגובות פצועים רבים מדי שנה. פצועים אשר סובלים הן מפגיעות פיזיות והן מפגיעות נפשיות. ניתן לראות כי פציעות רבות אף נמשכות לאורך זמן רב, ולעיתים אף חיים שלמים.  אותם נפגעים פונים אל חברות הביטוח פעמים רבות על מנת לקבל פיצוי כספי על מצבם.

 

מדוע חשוב להיעזר בשירותי עורך דין תאונות דרכים מול חברת הביטוח

בעקבות ריבוי תאונות הדרכים בארץ, חברות הביטוח כיום מנסות לדחות תביעות רבות של תאונות, הן על ידי הפעלת חוקר פרטי מטעמם אשר מנסה לאבחן מידע נוסף או שגוי, ניסיון התחזות לנכה נפשית עקב תאונת דרכים ועוד מקרים רבים שנועדו לדחות את התביעה.

ללא התנהלות נכונה וליווי צמוד של עורך דין אשר מתמחה בתחום, התהליך של הגשת התביעה ואישורה יכול להיות ארוך, מתיש ומורכב. לכן, ניתן לראות כי יותר ויותר אנשים אשר עברו תאונת דרכים מעדיפים לפנות אל משרד עורכי דין מומחה, ובכך לקצר את התהליך ולהבטיח את הפיצוי הגבוה ביותר.

התנהלות שגויה כגון אי הגשת מסמכים מהותיים וחשובים כמו טפסים רפואיים, תיעוד התאונה, תמונות, אישורים ועוד, יכולה להוביל בסופו של דבר לסיכון של הפיצוי הכספי המגיע לכם, ובמקרים מסוימים אף לדחיית התביעה באופן חד משמעי.

משרד עו"ד יערית אוליאל הינו משרד בעל ניסיון רב שנים אשר מתמחה בתחום של דיני תעבורה ובנושאים רבים כגון נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בזמן פסילת רישיון, תאונות דרכים, דוחות תנועהֿ, מהירה מופרזת, שימוש בטלפון בזמן נהיגה ועוד.

בנוסף, המשרד מתמחה בשירות אישי, אדיב ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, וגאה להעניק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר, ללא פשרות. כמו כן, כל תיק נבדק באופן הקפדני והיסודי ביותר תוך התייחסות לפרטים הקטנים ביותר, זאת על מנת להבטיח את מלוא הפיצוי. https://uliel.co.il

 

פטיש בית המשפט חום

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית קטן ומחשבון
טיפים
איך לקבוע את עלות ועד הבית?

ועד הבית הוא הגוף המייצג של כלל הדיירים שנמצאים בבניין משותף. כחלק מתחומי האחריות שיש לועד הבית, הוא צריך לקבוע את גובה דמי התשלום החודשיים בעבור אחזקה וטיפוח של כלל

מאזניים
עורך דין פלילי
רישום פלילי: מהן ההשלכות?

ביצעתם עבירה קלה, יצאתם עם עונש קל אך עם רישום פלילי? התבקשתם להביא פירוט רישומים פלילים מהמשטרה? מהו רישום פלילי ומהן ההשלכות למחזיקים בו   רישום פלילי רישום פלילי הוא

אישה נפגעת ובוכה
עורך דין
אלימות במשפחה

תקופת הקורונה שגורמת למשפחות רבות להסתגר ימים ארוכים יחדיו בבית, מובילה להחמרה במספר עבירות האלימות במשפחה. עבירות אלימות במשפחה הן עבירות אשר קשה מאוד לטפל בהן ולהפסיק אותן, מאחר והן