עשיתם תאונת דרכים בדרך למשרד? דעו את זכויותיכם!

כולנו יודעים שלנפגעי תאונות עבודה יש זכויות שלא קיימות במקרים אחרים, אולם לא כולם מודעים לעובדה שתאונות עבודה אינן רק תאונות שהתרחשו במקום העבודה עצמו. גם תאונת דרכים שאירעה בדרך לעבודה מוגדרת בתור תאונת עבודה, ולכן במקרה וחוויתם תאונה מהסוג הזה כדאי שתכירו את הזכויות שלכם. כאן נעזור לכם להגיע למיצוי מלא שלהן.

 

תאונה בדרך לעבודה

העובדה שעשיתם תאונה בדרך לעבודה שלכם הופכת את התאונה הזו להיות מוגדרת בתור תאונת עבודה. להגדרה הזו ישנה חשיבות רבה, לאור העובדה שהזכויות של נפגעי תאונות עבודה הן רבות יותר מאשר אלו של מי שנפגעו בתאונת דרכים סתמית. עם זאת, מיצוי מלא של הזכויות שלכם יכול להתבצע רק יש לכם עורך דין תאונות דרכים.

עורך הדין יעזור לכם למצוא את האשמים, להגיש את התביעות ולקבל את מלוא הזכויות שלכם בסיום התהליך. לא כל עורך דין מתחום תאונות הדרכים יוכל להעניק לכם שירות בתחום. הסיבה לכך היא שתאונות דרכים בדרך לעבודה הן לא תאונות דרכים קלאסיות, ודרושה הבנה בשני התחומים גם יחד. זה בדיוק מה שמחכה לכם אצל עורך דין תומר בכר.

תאונה בדרך לעבודה

היעדרות מהעבודה

אחת הזכויות הבסיסיות שלכם במקרה של תאונה כזו היא לקבל פיצוי בגין היעדרות ממקום העבודה. הפיצוי הזה משולם בדרך כלל על ידי הביטוח הלאומי, וכדי לקבל אותו עליכם להגיש תביעה בגין פגיעה בעבודה. גובה הפיצוי משתנה לפני חומרת הפציעה שלכם, יחד עם גובה המשכורות האחרות אותן קיבלתם בתקופה שטרם הפגיעה. חשוב להציג לביטוח הלאומי את המסמכים העדכניים ביותר.

 

הוצאות בגין טיפול רפואי

זכות נוספות שאתם מקבלים במקרה של תאונת עבודה היא כיסוי מלא של ההוצאות שלכם בגין הטיפול הרפואי. למרות שביטוח הבריאות שיש לכל אזרח במדינה אמור להספיק לכם ברוב המקרים, יש מצבים שבהם נרצה טיפול משופר או דברים שלא בהכרח נכללים בסל הבריאות. במקרים הללו תוכלו לקבל כיסוי להוצאות שלכם על ידי מי שנמצא אשם בתאונה.

 

חשיבות הליווי המשפטי בתהליך

תביעה בגין תאונת דרכים בדרך לעבודה מזכה אתכם בזכויות רבות, אולם העובדה שמדובר על תביעה שמוגשת מול חברות ביטוח מובילה למצב שבו היא עלולה לקחת זמן רב, וגם אז לא בטוח שבאמת תקבלו את כל מה שמגיע לכם. הדבר היחיד שיכול להבטיח לכם מיצוי מלא של הזכויות הוא ליווי משפטי צמוד של עורך דין מתחום תאונות הדרכים ותאונות העבודה שבאמת ידאג לצד שלכם.

 

לסיכום

תאונת דרכים שאירעה בדרך לעבודה היא לא תאונת דרכים קלאסיים. תאונה כזו מזכה אתכם בפיצוי בגין תאונת עבודה, אולם כדי לקבל אותו עליכם להיות מלווים בעורך דין מומחה מהתחום. מלבד הפיצוי על התאונה עצמה אתם אמורים לקבל פיצוי בגין היעדרות מעבודה יחד עם כיסוי של ההוצאות הרפואיות שלכם.

תאונת דרכים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דיני מקרקעין
עורך דין מקרקעין
חוקי מקרקעין – מה שאתה צריך לדעת על פינוי מושכר

לחוקי המקרקעין תפקיד מכריע בהגנה על זכויות השוכרים והמשכירים כאחד. כשמדובר בתיקי פינוי מושכר, הבנת החוקים הללו הופכת קריטית עוד יותר. השוכרים צריכים להיות מודעים לזכויותיהם, בעוד שהמשכירים חייבים למלא

איך תדעו אם יש פגמים בצוואה שלכם?
עורך דין משפחה
איך תדעו אם יש פגמים בצוואה שלכם?

חוק הצוואה בישראל מכיל פרטים רבים אשר אי מילוי שלהם יכול לפסול את הצוואה בפני בית המשפט, ולשלוח את יורשי המנוח לוויכוחים משפטיים ארוכים. כיצד תדעו אם יש פגמים בצוואה

עורך דין תאונות
עריכת דין
5 סיבות לקחת עורך דין תאונות עבודה

כמו בכל מקום אחר, גם במקומות העבודה תאונות עלולות להתרחש באופן בלתי צפוי, ולהותיר את העובדים פצועים ולא בטוחים בזכויותיהם. במצבים כאלה, העסקת עורך דין תאונות עבודה הופכת חיונית אם