הגשת תביעה ייצוגית – שלב אחר שלב

אם הגעתם לכאן, יכול להיות שגם אתם שמעתם לאחרונה על גל התביעות הייצוגיות שבאות לידי ביטוי מצד אזרחים כנגד חברות שונות. שכן, היו לאחרונה לא מעט מקרי ריקול כנגד חברות מזון גדולות והדבר הוביל את האזרחים לצאת ולבדוק איך הם יכולים לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שחוו. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק עם המומחים בתחום וחזרנו עם השלבים שיאפשרו לכם להגיש תביעה ייצוגית בקרוב. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

לאחר שקראתם את פסקת הפתיחה בעיון, אתם בוודאי יודעים שנעזרו במומחים בתחום. אבל אין זה מספיק לציין את העובדה הזו בפניכם מבלי להעמיק בה. לכן, אנו מחויבים לציין בפניכם מיהם הגורמים הללו ואיך בכלל הגענו אליהם. מדובר באנשים שתבעו בעבר תביעות מסוג זה תוך ליווי עם עורך דין. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשתות החברתיות וביקשנו מהם לשתף אותנו בדרך שהם עברו מהרגע שבו הם החליטו להתחיל בהליך ועד סיומו. קיבלנו לא מעט פניות ובסופו של דבר, נעזרנו ב- 3 מהם. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

הגשת תביעה ייצוגית – השלב ה – 1

יכול להיות שאתם חושבים שהשלב הראשון הוא פנייה אל עו"ד לתביעה ייצוגית. שכן, זו הייתה גם הסברה שלנו. אבל מתברר שמדובר בשלב מתקדם יותר. בשלב הראשון אתם צריכים קודם כל למצוא את האנשים שמעוניינים להצטרף אליכם לתביעה. שכן, אתם לא יכולים להגיש את התביעה לבדכם (זו תביעה שנקראת תביעה פרטית וזה משהו אחרת לגמרי). אם בחרתם לבצע הליך של תביעות ייצוגיות, עליכם להגיע אל האנשים הנוספים שנפגעו מאותו גורם שאותו אתם תובעים.

 

הגשת תביעה ייצוגית – השלב ה – 2

השלב ה -2 כולל את מציאת האנשים הללו. נאמר לנו שיש לא מעט דרכים להגיע אליהם ואלו המקובלות והמוכרות ביותר:

  • באמצעות פרסום פוסטים בפרופיל הפייסבוק שלכם
  • באמצעות פרסום פוסטים בקבוצות שנוגעות לנושא התביעה
  • באמצעות פרסום פוסטרים ברחובות ובאזורים שבהם צפוי להיות קהל היעד

 

הגשת תביעה ייצוגית – השלב ה – 3

בשלב הזה אתם יכולים לפנות אל עורך דין ולהתחיל בהליך. כעת ,כשיש מאחוריהם מספר לא מבוטל של אנשים שישמחו לקחת חלק בהליך המדובר והם רוצים גם כן לתבוע מכיוון שאירעה להם פגיעה כלשהי בעקבות הנתבע. נאמר לנו שאתם צריכים לשים לב שאתם פונים אל עורך דין שבקיא בתחום התביעות הייצוגיות ושיש לו ניסיון רב בתחום. שכן, כך תעלו את הסיכויים שלכם לקבל את המגיע לכם בתביעה זו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המעמיק שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להגיש תביעה ייצוגית ומה עליכם לעשות שלב אחר שלב כדי להגיע אל השלב הסופי. מאחלים לכם הצלחה רבה בהליך המדובר.

איש משפט

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעת רשלנות רפואית
עורך דין רשלנות רפואית
כיצד לאסוף ולשמור ראיות בתביעת רשלנות רפואית

רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל אחד משלבי הטיפול הרפואי. במידה וכתוצאה מהרשלנות הרפואית נגרמו לכם נזקים שונים, הרי שעומדת בפניכם האפשרות להגיש תביעה ולדרוש פיצויים בהתאם. על מנת למקסם את

חותמת אפוסטיל
נוטריון
מהו תפקידו של אפוסטיל בהקלת הסחר הבינלאומי

חברות רבות מגיעות לתקרת הצמיחה שלהם בשוק המקומי ומחפשות להתרחב באמצעות סחר בינלאומי. חילופי סחורות ושירותים מעבר לגבולות יצרו שוק עולמי, המטפח שיתוף פעולה ושגשוג כלכלי. עם זאת, כדי להבטיח

כריות אוויר לאחר תאונה
עורך דין
בדיקת פוליגרף בתביעות תאונות דרכים

תאונות דרכים הן עניין שכיח למדי במדינת ישראל. לצערנו, אנשים רבים מוצאים את עצמם מעורבים בתאונות דרכים שונות, בין אם בתור הולכי רגל ובין אם בתור נהגים. למרבה הצער, לא