עורך דין בנקים – מה שחשוב לדעת

הרבה מאוד אנשים רואים את עצמם בעמדת נחיתות מול הבנק שלהם, ובמיוחד כאשר הם נמצאים במצב כלכלי קשה. לא כל אלו ש"תקועים בבור" מבחינה פיננסית, יכולים לאבחן באמת מתי הזכויות שלהם נרמסות, ומתי הטעות או ההתנהלות הבעייתית מקורה אינה בהם, אלא דווקא בבנק שבו הם מנהלים את חשבונם. עורך דין בנקים תפקידו לייצג את מי שצריך את העזרה וה"דחיפה" הזו, על מנת לקבל מספיק ביטחון ולהתמודד בבית משפט מול הבנק, תוך עמידה על כך שיקבל את כל המגיע לו.

מי יכול להיעזר בשירותיו של עורך דין בנקים?

שכירת שירותיו של מומחה בתביעות נגד הבנק היא הכרחית, ולו בכדי לא לפספס את הפתרון המיטבי עבור הלקוח ולא להתפשר על מלוא הזכויות המגיעות לו. ישנם בנקים שמשתמשים לרעה בכוחם אל מול לקוחות, ובאופן שאינו הוגן מייצרים מצבי דוחק – דווקא אצל אלו שזקוקים למקסימום של הסיוע הפיננסי האפשרי.

בעלי עסקים, לקוחות פרטיים, מיופי כוח בחשבונות – ישנם הרבה אנשים שנקלעים לסכסוכים מול הבנק בעניינים שונים. על מנת לקבל ייצוג משפטי הולם שיוביל לפתרון אופטימלי, כדאי לקבל עזרה מקצועית מפרקליט שכבר טיפל בהצלחה במקרים מהסוג הזה, עליהם ניתן לקרוא בין היתר באתר האינטרנט של עורך הדין שאותו שכרתם, או לשמוע מלקוחות הממליצים על שירותיו.

באיזה שלב מומלץ להגיש תביעה נגד הבנק?

לא תמיד חייבים לרוץ לבית המשפט, ולעיתים עצה מקצועית של עורך דין בנקים תספיק לכם לקבל כלים לניהול העניין, ותסייע לכם לסיים את הסכסוך בתוך כותלי הבנק. אבל כאשר נראה שהסכסוך מחמיר והלקוח מרגיש שההתנהלות מולו הינה שרירותית ולא צודקת, מומלץ להתקדם שלב אחד ולהגיש תביעה משפטית כנגד הבנק. חשוב לנסות ולמצות את כל הדרכים לניהול הבעיות עם הבנק ללא פנייה לערכאות, אבל במידה והתקבלה ההחלטה להגיש תביעה יש להגיע למשפט במוכנות מלאה, מתוך כוונה לייצר פתרון שייטיב עם שני הצדדים.

מה הסיכוי של התובע לזכות בתיק?

היכולת של כל תובע לקבל את מבוקשו, בין אם באופן מלא ובין אם חלקית בלבד, תלויה ביכולת שלו לעגן את התביעה בעובדות. ייתכן וחייב המגיש תביעה נגד הבנק לאור חסימת האשראי שלו בפתאומיות מבחינתו, לדוגמה, לא יוכל להוכיח כי לא ראה את הנולד – לאור התנהלות כלכלית לא מבוקרת שלו, והוצאת כספים שביצע בלי שום אבחנה. ישנה חשיבות בהבנת האמת לעומקה, וגם בהבנה הבסיסית שניהול משפט בנושא שמשפיע ישירות על החיים הכלכליים, עלול לגרום לנזקים של ממש גם לאנשים שאינם קשורים ישירות לתביעה כמו ילדים או הורים של התובע.

לעיתים גם הגעה לפשרה משביעת רצון עבור התובע והנתבע, כמו לדוגמה חלוקת החוב לבנק לתשלומים רבים יותר במקרה מסוים, או הארכת תקופת פירעון במקרה אחר, יכולה להיחשב כפתרון נוח ללקוח ולבנק כאחד. זה בוודאי עדיף על תהליך עקשני ומתמשך ה"נסחב" במשך שבועות או חודשים רבים, וגורר עמו בעיות חדשות שצצות על הדרך.

מה שחשוב לדעת בנקים

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים עורך דין שייצג אתכם מול הבנק?

בפגישה עם עורך הדין הפוטנציאלי שלכם, אותו בחרתם לצורך ייצוג משפטי בתביעה שאתם מנהלים מול הבנק, חשוב שלא תשכחו לבחון גם את יחסי האנוש שלו. מעבר ליכולות המקצועיות שניתן להוכיח אותן בפסקי דין שעליהם היה אחראי, אנושיות היא נושא שצריך פשוט להרגיש. כאשר מדובר בבחירה של אדם שילווה אתכם בתהליך לא פשוט, חשוב שיהיה זה מישהו שייתן לכם להרגיש שניתן לסמוך עליו, ושכמובן יידע לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.

מחפשים משרד עו"ד שאפשר לסמוך עליו? פנו אל משרד עו"ד אורדן עוד היום.

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חוות דעת ביטוח לאומי
עריכת דין
איך להתאים חוות דעת רפואית אל תביעת הנפגע?

כאשר מדובר בתביעות נזקי גוף, אחד הגורמים החשובים ביותר הוא חוות הדעת הרפואית. חוות דעת רפואית יכולה להעלות או לשבור תביעה, שכן היא מספקת ראיות מכריעות שיכולות לקבוע את היקף

נגרם נזק פיזי בעבודה
עריכת דין
נגרם לי נזק פיזי בעבודה – האם עלי לתבוע?

נפגעתם או נפצעתם בעבודה? חשוב להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי וזאת על מנת למצות את הזכויות שלכם כנפגעים ולטפל בעצמכם כדי שתוכלו לחזור לתפקוד מלא מהר ככל הניתן, או לפצות

ילד בין שני מבוגרים
טיפים
גישור לפני גירושין: כל מה שצריך לדעת

עומדים בפני גירושין ופרידה? ובכן, אל תמהרו לפנות לערכאות משפטיות. באמצעות גישור לפני גירושין ניתן להגיע להסכמות ובכך לחסוך הליך משפטי סבוך ומורכב. כל הפרטים – במאמר הבא. גישור לפני

בית ואיש
עורך דין
איך להיזהר מקניית דירה שנמכרת פעמיים

מלבד הסכנה שברכישת דירה הנמכרת פעמיים, ישנן סכנות נוספות אשר עשיות לצוץ בבואכם לרכוש דירה. אז כיצד נזהרים מסכנות אלו ב-2020? אתם מוזמנים לקרוא ולהפנים: ככה רוכשים דירה ונמנעים מהסתבכות