רשלנות רפואית בעידן המודרני

ככל שעוברות השנים אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים של רשלנות רפואית, מה שמעורר את השאלה מה ניתן לעשות במקרה כזה. אומנם זה נכון שכל איש מקצוע עלול להתנהג בצורה רשלנית, אך כאשר הרופאים שלנו עושים זאת – התוצאות עלולות להיות חמורות. לדוגמא, רופא שלא מזהה בצורה נכונה ומאבחן את המחלה של המטופל שלו כמחלה אחרת עלול לתת לו תרופה שלא מתאימה. התוצאות במקרה כזה עלולות להיות פגיעה בלתי הפיכה במטופל ואפילו גרימה למותו, מה שכמובן מעורר את השאלה מה יכול לעשות המטופל כדי להגן על עצמו. אם גם אתם סבלתם ממקרה של רשלנות רפואית, או שזה קרה לקרוב משפחה שלכם, כדאי שתדעו שהיום הגשת תביעות בגין רשלנות רפואית זה עניין שבשגרה. לכן בהחלט כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי תביעה כזאת זו הדרך היחידה שתוביל לכך שהרופא ייתן את הדין על מעשיו.

מדד לב

איך תעשו את זה בפועל?

כדי להגיש תביעת רשלנות רפואית אתם צריכים כמובן עורך דין שיוכל לעזור לכם. לכן נמליץ לכם להתחיל לחפש כבר עכשיו את האדם שעליו תוכלו לסמוך בעיניים עצומות, כי מה פתאום שתתפשרו על העניין הזה? עו"ד שאינו מנוסה ומקצועי הוא לא אדם שתרצו להפקיד בידיו את הטיפול בעניינים שלכם ולכן יש חשיבות אדירה לשאלה אל מי אתם פונים. בסופו של דבר, כאשר תרגישו שבחרתם עו"ד מתאים, תוכלו להיות בטוחים שהוא ילחם למען האינטרסים שלכם, מה שאומר שאולי בסוף התהליך גם תקבלו פיצויים הולמים.

לפרטים נוספים על רשלנות רפואית – www.df-law.co.il

הוויתור על החיסיון הרפואי

כל אדם במדינת ישראל נהנה מחיסיון רפואי, אלא אם כן הוא מחליט להגיש תביעת רשלנות רפואית, שכן במקרה כזה אנשים זרים יוכלו להביט בתיק הרפואי שלכם. יתרה מכך, בהחלט יכול להיות שבית המשפט יבקש מכם לספר את כל מה שאירע לכם, כולל כל הפרטים, וזה אומר שלכל מי שיימצא תהיה גישה לתיק הרפואי שלכם. זה לא וותיק שקל ופשוט לעשות אך מצד שני, זו הדרך היחידה שיש כדי לגרום לכך שהרופא המתרשל ייתן את הדין על האופן שבו הוא התנהג. לכן חשוב, רגע לפני שאתם מתחילים את התהליך הזה, להבין לאן אתם פונים ועד כמה העניין הזה לא באמת פשוט. מצד שני, אם אתם סבורים שאתם צודקים וכי מגיע לכם פיצויים על התנהגות רשלנית של רופא, מה פתאום שתוותרו על כך?

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זכוכית מגדלת ומאזניים
עורך דין פלילי
רצח מדרגה ראשונה – עונש

החוק בישראל מבחין בין סוגים שונים של עבירות המתה ואף קובע עונש אחר עבור רצח מדרגה ראשונה, שנייה וכן הלאה. במאמר הבא נעסוק במאפיינים המיוחדים של רצח מדרגה ראשונה, אך

החזיר צ'ק
עריכת דין
צ'ק חוזר – מה עושים?

קבלת צ'ק מהווה תמיד סיכון, שכן בניגוד לשיטות תשלום אחרות, קיים הסיכון לאי פירעון התשלום, והדבר כרוך בהתמודדות עם לקוח אשר נטל סחורה או שירות, אך לתשלום שנתן אין כיסוי.