על חוקי העל האש במקומות ציבוריים

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מתאגדים כמה זוגות חברים ומשפחות ומחליטים לצאת לעל האש במקומות ציבוריים. הפארקים מפוצצים באנשים, בגינות לא נותרה אפילו פינה אחת מוצלת ונעימה לנפנוף ואתם עומדים להרים ידיים ולחזור הביתה.

אבל רגע לפני זה, כדאי שתדעו שיש עוד כמה מקומות ציבוריים שתוכלו להנות בהם מעל האש איכותי, וכדי שתוכלו להתחיל להכיר אותם ולפנות אליהם החלטנו לכתוב לכם כמה מילים על חוקי העל האש במקומות ציבוריים. אז על מה תצטרכו להקפיד וממה תצטרכו להימנע?

כל מה שאתם צריכים לדעת מסוכם לכם כאן במאמר הקרוב.

 

"עשה ואל תעשה" – ספר חוקי העל האש במקומות ציבוריים

אז כן, אנחנו אמנם חיים במדינה חופשית אבל יש כמה חוקים שתצטרכו להקפיד עליהם בזמן קיום העל האש במקומות ציבוריים.

בראש ובראשונה תצטרכו להקפיד על כללי בטיחות בסיסיים כמו אי הדלקת אש בסביבה של צמחיה שעלולה להידלק ולהבעיר פארקים שלמים, הקפדה על ניקיון ושמירה על איכות הסביבה, כיבוי הגחלים בסוף השימוש וכמובן השארה של השטח מסודר, ממש כמו שהיה כאשר קיבלתם אותו.

 

הרחיקו ילדים מהאש – זה ממש לא צחוק

תמיד יש את מי שלוקח על עצמו את עבודת הנפנוף ומסכים להתפלש בעשן למען כולם. בסוף המנגול הראשוני שבו נצלו הנקניקיות, הסטייקים, הקבבים, הפרגיות, השיפודים וגם הירקות – הילדים שמחים לקחת את המרשמלו, לשפד אותו על מקלות העץ הדקיקים ולהתקרב אל המנגל.

אמנם מדובר כאן על חוויה מהממת, אבל כחלק מחוקי העל האש במקומות ציבוריים וגם בבית חשוב שתקפידו על שמירה על מרחק סביר של הילדים מהמנגל, כך שחס וחלילה לא יקרה אסון.

 

למה להסתבך? על האש ביתי – הפתרון המושלם

במקום להסתבך עם חוקי העל האש במקומות ציבוריים, אנחנו רוצים להציע לכם הצעה חד פעמית: העבירו את העל האש אל תוך הבית הפרטי שלכם!

כן, במקום להמשיך ולתור אחרי מקומות חנייה, איזורים ריקים למנגול, סחיבה של הציוד ממקום למקום, הצטיידות בקרחונים וציידניות, אנחנו מציעים לכם להתקדם אל עבר שנת 2020 שבה ארוחות העל האש במקומות ציבוריים הולכות ופוחתות, וארוחות העל האש הביתיות משתלטות על העולם.

איך זה קורה? בואו נסביר.

 

מנגל גז – נעים להכיר!

מנגל גז הוא המוצר שיאפשר לכם לקחת את עולם העל האש שלכם צעד אחד קדימה. הצבה של מנגל גז במרפסת, בחצר או על גג הבית שלכם תאפשר לכם לערוך אירועי וארוחות על האש לא פחות ממושלמות, עם תוצאה קולינרית שלא תבייש אף שף בעולם.

תכניות צלייה משתנות, מערכת ניקוז של נוזלים ולכלוך והשימוש בגז כתחליף לגחלים, הופכת את מנגל גז למוצר המוביל בעולם הברביקיו בארץ ובעולם. אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חברת די אנד אס לבחירת מנגל גז ולהתחיל להנות. שיהיה בתאבון!

 

ברביקיו בפארק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאזניים
עורך דין פלילי
רישום פלילי: מהן ההשלכות?

ביצעתם עבירה קלה, יצאתם עם עונש קל אך עם רישום פלילי? התבקשתם להביא פירוט רישומים פלילים מהמשטרה? מהו רישום פלילי ומהן ההשלכות למחזיקים בו   רישום פלילי רישום פלילי הוא