מצלמות נסתרות: מהן ההגבלות ומתי זה הופך ללא חוקי

בעידן שבו אנחנו חיים כל אחד יוכל להיכנס לאינטרנט, לקנות מצלמה ולהציב אותה כמצלמה נסתרת בכל מקום שהוא ירצה. האומנם הדברים עד כדי כך פשוטים? ומה אומר החוק בנושא? על כך במאמר שהכנו עבורכם.

מתי המצלמות הנסתרות לא מהוות בעיה?

כאשר מדברים על מצלמות אבטחה לבניין מגורים או על מצלמות שמציבים בכל מקום אחר, יש כמה דברים שצריך לדעת. אמונם מצד אחד המצלמות הללו קיימות כי יש בהן צורך, אך מצד שני, הן גם עלולות להוות חדירה לפרטיות ובמקרה כזה החוק לא רואה זאת בעין יפה. אחד מהקריטריונים שיכולים להשפיע על השאלה האם המצלמה תקנית מבחינה חוקית או לא, זו למעשה השאלה האם היא יוצרת מאגר מידע. כאשר המצלמה מקליטה ויוצרת מאגר מידע, הרי שהחוקים נוקשים יותר ויש אפילו מספר מטרים שבהם יש לשמור על פרטיות האזרחים העוברים והשבים. לכן, במידה וגם אתם חשבתם להציב מצלמה בבניין המשותף שבו אתם גרים, או בכל מקום אחר, בהחלט יש טעם לראות איך אתם עושים זאת כדי לוודא שאתם לא עוברים על החוק.

שני מצלמות

באיזה מצלמות כדאי לבחור?

עוד נתון שיוכל לעזור לכם גם לשמור על החוק וגם להשיג את המטרה שלשמה אתם מציבים מצלמה נסתרת, זו השאלה באיזה מצלמה כדאי לבחור. יש מצלמות טובות יותר מאחרות ויש מצלמות שלא באמת מצלמות בכל המצבים. לכן יש לחשוב עד כמה אתם רוצים להשקיע במצלמה, עד כמה היא חייבת להיות איכותית והאם אתם רוצים, לדוגמא, שזו תהיה מצלמה שגם מצלמת בחושך? האם תרצו להתקין מצלמה שניתן לראות את התמונות שהיא מצלמת גם דרך האינטרנט? האם זו מצלמה במעגל סגור? כל הפרטים הללו יכולים להשפיע על התוצאה הסופית של השימוש במצלמה ואפילו על החוקיות שלה. לכן יש טעם לבדוק את השטח ולראות איזה מצלמות היום נחשבות לטובות יותר לעומת אחרות.

האם כדאי לפנות אל המומחים לקבלת עזרת בנושא?

ממש כפי שהייתם פונים אל שמאי מקצועי לצורך הזמנת שירות כמו הערכת שווי נכס, כך כדאי יהיה גם לפנות אל המומחים בתחום המצלמות כדי לבחור את המצלמה הנכונה לכם. האם באמת כל אדם שקצת קורא מידע אונליין אודות מצלמות נסתרות יוכל לסייע? התשובה היא כמובן לא. בנוסף, אתם יכולים להיות גם בטוחים שאם תפנו אל חברה שעוסקת בתחום הזה מזה שנים ובצורה רצינית, המומחים שלה יידעו לייעץ לכם גם לגבי הבחירה החוקית. כלומר, הם יידעו לא רק למכור לכם את המצלמה הכי טובה שיש אלא הם גם יעזרו לכם להבין היכן ניתן יהיה להציב את המצלמה ועד איזה גבול היא תוכל לצלם. חשוב לעשות את הפעולות הללו בצורה חוקית כי אחרת לא רק שהצילומים לא ייסעו לכם, אלא הם גם עלולים לסבך אתכם בעתיד.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייפוי כוח מתמשך
עורך דין
היתרונות בעריכת ייפוי כוח מתמשך – בזמן

כמעט כל אחד שהגיע לגיל מעט מבוגר ויש ברשותו נכסים משמעותיים שניתן לחלק, מכיר בחשיבותה של כתיבת צוואה. כתיבת צוואה עוזרת לאדם להחליט כבר בחייו מה יעשו עם הנכסים שברשותו

איך תדעו אם יש פגמים בצוואה שלכם?
עורך דין משפחה
איך תדעו אם יש פגמים בצוואה שלכם?

חוק הצוואה בישראל מכיל פרטים רבים אשר אי מילוי שלהם יכול לפסול את הצוואה בפני בית המשפט, ולשלוח את יורשי המנוח לוויכוחים משפטיים ארוכים. כיצד תדעו אם יש פגמים בצוואה