האם כדאי להתייעץ עם עורך דין לענייני מיסים

נדמה לכם שהשנה גובים מכם מיסים גבוהים מידי ביחס להכנסות שלכם? נמאס לכם לשלם סכומים מופקעים רק כי אתם מרוויחים יותר טוב מאחרים? אם כך, רגע לפני שאתם עושים עבירת מס, כדאי יהיה לבדוק עוד כמה אפשרויות בתחום הזה. העניין הוא שהרבה פעמים ייעוץ מאיש מקצוע כמו עורך דין מיסים ורואה חשבון יוכל לסייע לכם להבין מה כן מותר לכם לעשות כדי להקטין את תשלומי המיסים וכדי שזה עדיין יהיה צעד חוקי. בנוסף לכך, אם אתם חושבים האם אפשרות כמו הפיכת העסק שלכם לחברה זה יכול להיות צעד חכם כדי להקטין את המיסים שאתם משלמים, הרי שגם אז כדאי שיעמוד לצידכם עורך דין מיסים. איש מקצוע כזה יוכל לעזור לכם לא רק אם כבר הסתבכתם עם החוק, אלא גם אם אתם רוצים להימנע מטעויות מיותרות. כמו כן, במידה ואתם רוצים לחתום על עסקאות גדולות עם שותפים בחו"ל ורוצים להימנע מתשלומי מיסים כפולים, אתם חייבם עו"ד שבקיא בעניין הזה.

איך מחליטים לאיזה עורך דין כדאי להתקשר?

כמו שאתם יודעים לומר בוודאי לבד, בישראל אין מחסור בעורכי דין. אומנם לכל אחד מהם יש התמחות בתחום אחר, אך מה שבטוח זה שגם בתחום המיסים יש לא מעט עורכי דין שיוכלו לתת לכם שירות נהדר. לכן, בין אם אתם גרים בתל אביב, בחיפה או בערים אחרות, אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו אינספור משרדים של עורכי דין שיוכלו לסייע לכם ולתת לכם שירות נהדר. עם זאת, כמובן שיש הבדל בין אנשי המקצוע השונים וההבדלים יכולים לבוא לידי ביטוי ברמת העלויות שהם גובים, הניסיון או אפילו הרזומה שיש לכל אחד מהם בתחום. לכן ברור מדוע יש לכם התלבטות באיזה עורך דין מיסים לבחור, כי מה פתאום שתבחרו איש מקצוע שאף אחד לא שמע את שמו? או עורך דין שאף אחד לא ממליץ עליו? עוה"ד שלכם חייב להיות איש מקצוע כמה שיותר רציני ומוצלח ולכן אנחנו מציעים שתבדקו לעומק כמה שיותר פרטים אודותיו.

ספרים

האם יש סיכוי להקטין את העונש אם עברתם עבירת מיסים?

אתם חושבים לפנות לעורך דין מיסים כי עברתם עבירה חמורה בתחום הזה? ברור לכם שאתם צפויים לעונש ואתם מחפשים את הדרך להקטין את העונש ולמזער את חומרת המצב? אם כך, כמובן שגם אז עורך דין לענייני מיסים כמו עו"ד אורדן הוא האדם שאיתו כדאי לכם להתייעץ. אומנם זה נכון שאפילו אם תבחרו את עוה"ד הטוב ביותר שקיים עדיין תשלמו על המעשה שביצעתם, אך פעמים רבות עו"ד טוב באמת יוכל למזער את הנזקים עבור הלקוחות שלו. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק את הדברים לעומק, לראות מה כל עו"ד יכול להציע לכם ולבחור באדם שאתם מאמינים לו יותר. הרעיון בבחירת עוה"ד שלכם, ולא משנה באיזה תחום הוא צריך לסייע לכם, הוא לבחור את איש המקצוע הכי אמין שיש. לסמוך על עוה"ד שלכם זה הבסיס של כל תהליך משפטי ולכן כדאי להיפגש לפחות פעם אחת עם עוה"ד שממנו חשבתם לבקש סיוע בתהליך שאליו אתם נכנסים היום.

לעורך דין פלילי לחצו לכאן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פְּשִׁיטַת רֶגֶל
עורך דין חדלות פירעון
מה ההגדרה המדויקת של חדלות פירעון?

הצ'קים לא מפסיקים לחזור? כרטיס האשראי כבר לא עובר? כל שיחת טלפון או הודעה בפלאפון מקפיצה לכם את הלב? ייתכן שאתם עונים להגדרה של אנשים שרשאים לגשת להליך חדלות פירעון.

עורך דין
מיסים
איך לבחור עו"ד בעסקת נדל"ן

עסקאות נדל"ן בעולם בכלל ובישראל בפרט, נמנות עם העסקאות הפיננסיות הגדולות ביות והמורכבות ביותר לביצוע. הנתונים מלמדים, שמרבית האזרחים במדינת ישראל מבצעים עסקת נדל"ן אחת, או לכל היותר שתי עסקאות

צוואה בנחלה חקלאית
עורך דין צוואות וירושות
העברת חלק מהזכויות בירושת נחלה חקלאית

הורשת משק חקלאי או נחלה חקלאית בישראל, זהו נושא מורכב ומסובך משפטית. הזכויות בקרקע בחלק גדול מהנחלות שייכות לחקלאים שגרים ומתפעלים אותה וגם לרשות מקרקעי ישראל. לרשות מקרקעי ישראל יש